Achizitie publica - Achizitie de servicii de audit financiar pentru ID proiect 25952
Detaliu pentru invitatia numarul 245481
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Cod de identificare fiscala: 13729380
Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021-4056284
Fax: 021-3120140
Denumire invitatie: Achizitie de servicii de audit financiar pentru ID proiect 25952
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie de servicii de audit financiar independent pentru proiectul ?Proces educational optimizat in viziunea competentelor societatii cunoasterii?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.03.2010 14:19
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului- Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa - Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Camera 1, Sector 1, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.04.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului- Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa - Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Sala de consiliu, Sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 31
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 180, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1)Situatia personala a candidatului /ofertantuluiDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCertificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeDeclaratie privind calitatea de participant la procedura2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe lânga instanta competenta3) Situatiaeconomico-financiaraFisa de informatii generaleCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 aniPrezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari4) Capacitatea tehnica si/sau profesionalaLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPersonalul solicitat pentru îndeplinirea contractuluiExperienta similara
- Prin accesare SEAP- pe baza unei scrisori de interes adresata catre persoana de contact (Costel Birsan)
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
1. Fezabilitatea perioadei si duratei propuse pentru fiecare activitate
10
Descriere: Fezabilitatea perioadei si duratei propuse pentru fiecare activitate a proiectului in raport cu necesitatile atingerii rezultatelor, succesiunea etapelor si sesizarea momentelor semnificative in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor;
2. Gradul de adaptare a planului propus la specificul proiectului
25
Descriere: Gradul de adaptare a planului propus la specificul proiectului: prezentarea contextului, prezentarea aspectelor considerate de catre ofertant ca fiind esentiale pentru obtinerea rezultatelor asteptate ale contractului si atingerea obiectivelor acestuia, prezentarea oricaror comentarii asupra Caietul de Sarcini considerate ca relevante pentru executarea contractului
3. Prezentarea responsabilitatilor membrilor echipei de proiect
15
Descriere: Prezentarea responsabilitatilor membrilor echipei de proiect, descrierea resurselor umane, tehnice si materiale pe care ofertantul le va pune la dispozitie, in scopul sustinerii activitatilor acestuia, inclusiv sprijin logistic, administrativ etc, explicarea modului in care expertiza acestora va asigura atingerea rezultatelor propuse) si organizarea acesteia (alocarea personalului pe activitati si si modul de conlucrare dintre acestia).
4. Descrierea de ansamblu a abordarii propuse de ofertant
10
Descriere: Descrierea de ansamblu a abordarii propuse de ofertant pentru executarea serviciilor, descrierea cat mai detaliata a modului de implementare a activitatilor de organizare a resurselor alocate pentru proiect in vederea obtinerii rezultatelor.
5. Metodologia de dezvoltare si implementare a serviciilor de audit
30
Descriere: Metodologia de dezvoltare si implementare a serviciilor de audit - gradul de definire si detaliere a metodologiei, inclusiv gradul de aplicare la specificul proiectului; Descrierea detaliata a metodologiei de lucru pe zile alocate fiecarei sesiuni de audit.
6. Graficul de prestare a serviciilor de audit
10
Descriere: Descrierea modului in care serviciile vor fi raportate la necesitatile proiectului, la graficul cererilor de rambursare si la modul de raportare.