Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii de conceptie grafica si multiplicare necesare bunei desfasurari a Proiectului ?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576


Detaliu pentru invitatia numarul 341087
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANI
Numar invitatie: 341087/14.12.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii de conceptie grafica si multiplicarenecesare bunei desfasurari a Proiectului?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANICod fiscal: 3372254, Adresa: str. N. IORGA nr. 28, Botosani, Telefon: 0231584050, Fax: 0231584052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: oferta se va depune online pe site-ul SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de conceptie grafica si multiplicarenecesare bunei desfasurari a Proiectului?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de conceptie grafica si multiplicarenecesare bunei desfasurari a Proiectului?Formarea continua a profesorilor de Limba Romana in societatea cunoasterii?- ID 63576
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 542 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 3500 leiGarantia de participare se constituie in conf.cu art.86 si urm.HG 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sauinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 dezile de la data limita de depunere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel maitarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru operatorii economici incadrati conformlegii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Data de referinta pentru echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cont autoritate contractanta: RO14TREZ1165005XXX000230, deschis la Trezoreria mun. Botosani .Cod fiscal autoritate contractanta :3372254 .Completare FORMULAR NR. 2 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, conform prevederilor art.90 alin.(1) dinH.G. nr.925/2006.Constituirea acesteia, conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, se poate face astfel: (1) a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract.Completare FORMULAR NR. 9 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 4- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directde la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent - Completarea Formularului 14- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Botosani: - Inspector Scolar General: Mihaela Hunca- Inspector Scolar General Adjunct : Lupascu Camelia Catalina- Inspector Scolar General Adjunct : Mardare Marilena- Contabil Sef : Rodica Rosca- Consilier Juridic: Carmen Stoian- Audit: Adela Iordachescu- Responsabil financiar: Carmen Florentina TilicaMembrii comisiei de evaluare : Astancai Constantin, Sandu Otiliea, Siminiceanu Constantin, Gavriluta Paula, Anisie Ionut StefanMembri supleanti: Scripcariu Petronia, Slincu Iulia Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 350.000 lei fara TVA Declaratie privind cifra de afaceri - completarea Formularului 11 cu informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani - completarea Formularului 6 Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer