Achizitie publica - Achizitie de servicii de curatenie si igienizare 2
Detaliu pentru invitatia numarul 336717
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336717/04.10.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii de curatenie si igienizare 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Aprovizionare-Achizitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF Tg.Mures, Directia Admin, Serv Aprov-Ach.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate val
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de curatenie si igienizare 2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de curatenie si igienizare la urmatoarele obiective: a)Caminul studentesc nr.1, str.Nicolae Grigorescu, nr.17, Tg.Muresb)Caminul studentesc nr.2, str.Nicolae Grigorescu, nr.15, Tg.Muresc)Caminul studentesc nr.3, str.Nicolae Grigorescu, nr.15 A, Tg.Muresd)Caminul studentesc nr.5, str.Nicolae Grigorescu, nr.17 A, Tg.Murese)Terenul din campusul universitar(alei, trotuare, spatii verzi)f)Amfiteatrul studentesc, str.Gheorghe Marinescu, nr.1, Tg.Mures
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 806.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.896, 00 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor specificata in Invitatia de participare din SEAP.In conformitate cu prevederile art.86 din H.G 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Este recomandabil emiterea garantiei de participare de catre o banca din Romania.Constituirea garantiei de participare prin ordin de plata se va efectua in contul: RO85TREZ4765005XXX000203, deschis la Trezoreria Tg.Mures.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din H.G 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederileart.278, index 1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 1.948, 06 RON.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.este de 5%din valoarea contractului, fara TVA, si se constituie conf.preved.art90, alin(1)din HG925/2006.Prestatorul are oblig.de a constitui gar.de buna exec.in max.3 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achizitie publica.In conf.cu prev.art90, alin(3)dinHG925/2006, gar.de buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale.Contractantul are oblig.de a deschide la unitatea Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent in admin.acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut.contr.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului.Aut.contr.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec, in conf.cu prev.art91dinHG925/2006.Gar.de buna exec.se va elibera/restitui in conf.cu prev.art92, alin(1)dinHG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea inprevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitatea, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitateaCerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 8 din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: -Rector: Prof.Dr.Leonard Azamfirei-Prorector stiintific: Prof . Dr. Borda AngelaDirector General Administrativ: Ec.Pop Serban AlexandruPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: -Contabil Sef: Ec.Munteanu Paraschiva-Consilier Juridic: Jr.Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: -Prunas Ramona-Presedinte cu drept de vot-Leb Annamaria -Membru-Muresan Ileana -MembruMembru de rezerva la comisia de evaluare desemnat in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: -Ing.Harangus NicolaeExperti cooptati: - Pop Mela-analiza situatiei financiare a ofertantilor;
- Jr.Salagean Manuela- analiza efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant;
- Nistor Alexandrina-Dana - verificarea si evaluarea propunerilor tehnice;Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaOferantul are obligatia de a depune certificatul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In acest sens se va completa si prezenta Formularul 1 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeOferantul are obligatia de a depune certificate fiscale, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, privindindeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Astfel se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic1.Certificat Constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic sau Certificat de Inregistrare emis de ONRC, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator sauin Certificatul de Inregistrare emis de ONRC.2.Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, a Formularului 10 din capitolul de Formulare.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist rare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11.Ofertantul are obligatia de a prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuala globala, aferenta ultimilor trei ani cu o valoare cel putin egala cu 389.612, 58 RON fara TVA/echivalentul in EURO, calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an.2. In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1.Se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.In sensul dovedirii experientei similare a operatorului economic acesta are obligatia de a prezenta maxim 3 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prin care ofertantul sa sa faca dovadaprestarii de servicii a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu194.806, 29 RON fara TVA/echivalentul in EURO, calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an., Cerinta nr.2Personal1.Declaratie pe proprie raspundere cu privire la personalul care va fi alocat strict pentru finalizarea contractului de servicii. Ofetantii au obligatia de a asigura permanent si obligatoriu, pe tot parcursul contractului de servicii, un numar minim de 9 persoane(Caminul nr.1-2 pers; Caminul nr.2-2 pers; Caminul nr.3-2 pers; Caminul nr.5-2 pers; Amfiteatru si teren-1 pers)2.Pentru dovedirea capacitatii profesionale a personalului alocat pentruindeplinirea contractului, operatorul economic va prezenta urmatoarele documente pentru fiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului de servicii: -CV;
-Certificate de absolvire a cursului de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?., Cerinta nr.3Utilaje, echipamente tehnice1.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Prestatorul are obligatia de a asigura, avand in vedere complexitatea prezentei achizitii, un numar suficient de utilaje, echipamentele tehnice, pentru prestarea in bune conditii a serviciilor, astfel incat calitatea acestora sa fie in conformitate cu standardele de calitate in vigoare.In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, etc, acesta poate prezenta si un angajament., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2.Acordul de subcontractare(daca este cazul), Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii(daca este cazul)1. Acordul de asociereDocumentul se va prezenta in original, cu obligatia operatorului economic de a legaliza in mod formal asocierea in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Cerinta nr. 11. Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalentSunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate.2. Operatorul economic trebuie sa prezinte certifiatul ISO 14001 sau echivalentSunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat la Invitatia de participare aferenta procedurii de achizitie publica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 15:52