Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE ?SERVICII DE DEZVOLTARE DE SOFTWARE PERSONALIZAT?, in beneficiul Proiectului cu titlul: ?FACILITAREA TRANZITIEI DE LA SCOALA LA VIATA ACTIVA PENTRU STUDENTII DIN DOMENIUL ECONOMIE-AFACERI INTERNATIONALE? / Numarul de identificare al contractu


Detaliu pentru invitatia numarul 352288
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 352288/07.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE ?SERVICII DE DEZVOLTARE DE SOFTWARE PERSONALIZAT?, in beneficiul Proiectului cu titlul: ?FACILITAREA TRANZITIEI DE LA SCOALA LA VIATA ACTIVA PENTRU STUDENTII DIN DOMENIUL ECONOMIE-AFACERI INTERNATIONALE? / Numarul de identificare al contractului: POSDRU/90/2.1/S/62955 ? implementat de Academia de Studii Economice din Bucuresti, in calitate de Lider de parteneriat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: +40 213191900, Fax: +40 213191966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Romania, cod postal: 010374, telefon: +40 213191900, fax: +40 213191966, persoana de contact: Directia Generala Administrativa a ASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stanislass Cihoski nr. 5, et. 2, sala 5211
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE ?SERVICII DE DEZVOLTARE DE SOFTWARE PERSONALIZAT?, in beneficiul Proiectului cu titlul: ?FACILITAREA TRANZITIEI DE LA SCOALA LA VIATA ACTIVA PENTRU STUDENTII DIN DOMENIUL ECONOMIE-AFACERI INTERNATIONALE? / Numarul de identificare al contractului: POSDRU/90/2.1/S/62955 ? implementat de Academia de Studii Economice din Bucuresti, in calitate de Lider de parteneriat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de dezvoltare de software personalizat vor consta in configurarea, instalarea, dezvoltarea, testarea si punerea in functiune a unei platforme electronice pentru desfasurarea si urmarirea sesiunilor de practica a studentilor din domeniul economie-afaceri internationale, in scopul realizarii indicatorului de output al Proiectului POSDRU ID_ 62955, ale carui obiective raspund prioritatilor ?Bologna? (Leuven)
II.1.6) CPV: 72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.190 Lei/suma echivalenta in Euro// suma echivalenta intr-o valuta agreata de ofertant, convertibila prin BNR. NOTA: Echivalenta in Euro sau intr-o alta valuta convertibila, la alegerea ofertantului, pt val. garantiei de particip solicitate in Lei, se va efectua la cursul oficial de schimb al BNR valabil pt o data anterioara cu 5 zile, datei limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilit: 74 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalit de constit a garantiei de particip: cf Art.86?(1), (2), (3) si (4)din HG 925/2006.Precizari: 1. Daca garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie, se va utiliza modelul formularului nr.17 din Partea III a doc de atrib?Modele formulare;in acest caz, garantia se va prezenta in original si va contine informa prevaz la Art.86-(2), (3) lit.a) sau b), dupa caz, (4), lit.a), b) si c) precum si pe cele prevaz la Art.87?(1), lit.a) si c) din HG 925/2006.3.Daca garantia de particip se constituie cu OP, suma aferenta se vireaza in contul de garantii al ASE Bucuresti-IBAN: RO82TREZ7015005XXX000178?Trez Sect 1.4.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din sit prevaz la Art.87?(1), lit.a) si c) din HG 925/2006.5. In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant, achizitorul va retine, din garantia de particip suma de 2.096, 77 Lei sau suma echivalenta in Euro sau suma echivalenta in valuta convertibila agreata de ofertant, stabilita la cursul oficial de schimb al BNR valabil pt o data anterioara cu 5 zile, datei limita de primire a ofertelor, (1% din val estim a contractului), conform Art.278^1-lit.a) din OUG34/2006.Prevederea se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.6.I.M.M.-urile au de dreptul de a plati 50% din contraval garantiei de particip, cf Art.16 din Legea 346/2004.7.Returnarea garantiei de particip se va efectua cf pevederilor Art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (zece la suta) din valoarea contractului de prestari de servicii, fara TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform Art. 90 ? (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizari: 1. Daca operatorul economic castigator va constitui garantia de buna executie printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau de asigurari, acesta va utiliza modelul scrisorii de garantie de buna executie din formularul nr. 18 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului. 3. I.M.M.?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, conform art.16 din Legea nr. 346/2004.4.Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 - (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180 - Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 3 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. a) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Art. 181 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006: ofertantul va completa si va depune formularul nr. 4 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. a) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat va/vor completa si va/vor depune formularul nr. 5 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: Ofertantii vor respecta prevederile Art. 46 ? (1), (2) si (3) din OUG 34/2006.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat / subcontractantul / tertul(tertii) sustinator(i)va/vor completa si va/vor depune o declaratie - privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, data pe proprie raspundere, referitoare la evitarea conflictului de interese, conform precizarilor formularuluinr. 6 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: Conform prevederilor Art. 2 al Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 170/15.05.2012 privind interpretarea Art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) care detin functie de decizie in autoritatea contractanta Academia de Studii Economice din Bucuresti, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt urmatoarele: 1. Prof. univ. Dr. Pavel NASTASE ? Rector;2. Prof. univ. Dr. Robert Aurelian SOVA ? Prorector - Planificarea si alocarea resurselor; 3. Prof. univ. Dr. Nicolae ISTUDOR ? Prorector - Relatii interinstitutionale si cu mediul economico-social; 4. Conf. univ. Dr. Dorel Mihai PARASCHIV ? Prorector ? Relatii Internationale / Manager Lider de Parteneriat ASE Bucuresti, in cadrul Proiectului POSDRU ID_62955; 5. Laura Elena MARINA? ? Consilier Cabinet Rector, pe probleme economice si de achizitii publice / Sef Serviciu Achizitii Publice; 6. Analist Ion Sorin STROE ? Consilier Cabinet Rector, pe probleme de IT; 7. Conf. univ. Dr. Razvan Catalin DOBREA ? Director General Administrativ; 8. Ec. Drd. Gabriela Loredana DINULESCU ? Director Economic; 9. Analist Adrian CERCEL ? Director Directia Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor; 10. Lector univ. Dr. Dan Gabriel DUMITRESCU ? Director Directia de Relatii cu Mediul Economico- Social; 11. Ec. Maria Cristina MITRICA ? Sef Serviciu Fonduri Europene; 12.Analist Gabriel SUTAC ? Sef Serviciu Retele; 13. Ec. Daniela Anca DIMA - Sef Birou Achizitii; 14. Analist Gheorghe BUZOIANU ? Sef Birou Campus Virtual; 15. Ec. Iuliana UNGUREANU TULBEA ? Economist Serviciul Achizitii Publice; 16. C. j. Naomi BRINCEANU ? Serviciul Juridic si Contencios Administrativ; 17. Lector univ. Dr. Roxana VOICU-DOROBANTU ? Expert pe termen lung al Liderului de parteneriat ASE Bucuresti, din cadrul Proiectului POSDRU ID_62955Precizari: a) Autoritatea contractanta va exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la Art. 69^1 din OUG 34/2006.b) Conform prevederilor Art. 36 ? (1), lit. g) din H.G. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, oferta care este depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din ordonanta de urgenta, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor va fi declarata INACCEPTABILA.5. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Conform prevederilor Ordinului nr. 314/2010, emis de Presedintele ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va completa si va depune respectivul certificat ? in conformitate cu precizarile formularului nr. 7 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: a) Certificatul privind participarea la licitatie cu oferta independenta se va completa, in mod obligatoriu, de catre ofertanti si, dupa caz, de catre asociatii acestora. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pers. juridice romane)Ofertantul va prezenta un Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului. Certificatul se depune in original / in copie legalizata / in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".NOTA: a) Certificatul constatator emis de O.R.C. va fi prezentatsi de asociati / subcontractanti / tertul sustinator al / tertii sustinatori ai ofertantului, pentru a dovedi neincadrarea in prevederile Art. 691 din O.U.G. 34/2006. b) si persoanele fizice autorizate au obligatia de a prezenta Certificatul constatator, data fiind obligativitatea inregistrarii acestora la ORC, conform prevederilor OUG 44/2008, cu modificarile si completarile ulterioare. c) in etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Dupa caz, Autorizatia pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent - in copie, certificata pe proprie raspundere, de respectiva persoana fizica independenta, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa abilitarea de a desfasura activitati aferente ?Serviciilor informaticesi serviciilor conexe?.3. Pentru persoanele juridice / fizice straine: Documente eliberate de organele abilitate dintara de origine, cu functie echivalenta certificatului constatator sau, dupa caz, autorizatiei pentru desfasurarea unor activitati economice in mod independent, din care sa reiasa abilitarea de a desfasura activitati aferente ?Serviciilor informaticesi serviciilor conexe?; documentele se vor prezenta in copie, certificata pe proprie raspundere, de reprezentantul legal al ofertantului, pentru conformitatea cu originalul, in varianta tradusa de un traducator autorizat, in limba romana.4. Documente care atesta incadrarea intrepriderii in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii?Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: -numar mediu anual de salariati mai mic de 250;
-cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans;Pentru a dovedi incadrarea in categoria I.M.M., ofertantii au obligatia de a completa si depune unele sau altele din urmatoarele documente, dupa caz: a) pentru intreprinderi autonome: a.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;b) pentru intreprinderi partenere: b.1. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesib.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2, la care se adauga ?Fisa de parteneriat? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-1 si formularul ?Intreprinderi partenere? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-2, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;c) pentru intreprinderi legate: c.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesic.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2 , la care se adauga ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-3 si formularul ?Intreprinderi legate? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-4, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulareNOTA: Se solicita ofertantilor confirmarea incadrarii in categoria I.M.M. deoarece Art. 16. - (2) din Legea nr. 346/2004ii confera ofertantului urmatoarele avantaje: a )- beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri;b)- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei pentru participare / a garantiei de buna executie, in cazul in care oferta sa va fi castigatoare si i se atribuie contractul de prestari de servicii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceri globala pe anul 2012: se prezinta Fisa de informatii generale - formularul nr. 8 ? Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globale, pe anul 2012, cel putin egala cu suma de 400.000 Lei.La completarea formularului nr. 8, pentru determinarea echivalentei in Euro sau intr-o alta valuta convertibila, la alegerea ofertantului, a valorii cifrei de afaceri globale pe anul 2012, solicitata in Lei, se va utiliza cursul mediu anual de schimb al respectivei valute, comunicat de BNR pentru anul 2012., 2. Bilantul contabil aferent anului 2012 (document doveditor al cifrei de afaceri globale pe anul 2012)Ofertantul si, dupa caz, asociatul/asociatii acestuia va/vor prezentaBilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si /sau inregistrat de organele fiscale competente - in copie lizibila, cu mentiunea"conform cu originalul"., 3. Angajament de sustinere financiara, daca este cazul- formularul nr. 9 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34 / 2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: - formularul nr. 10 si Tabelul -anexa la formularul nr. 10 ? Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Ofertantii vor prezenta o Declaratie privind lista principalelor servicii prestate inultimii 3 ani (2010, 2011, 2012-2013), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, confirmate prin prezentarea a cel putin unui certificat /document emis sau contrasemnat de o autoritate publica ori de catre clientul privat beneficiar (ex.: cel putin un document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale sau cel putin o recomandare) sau, dupa caz, confirmate printr-o declaratie a operatorului economic, conform prevederilor Art. 188 ? (2), lit a) din OUG 34/2006.NOTA: 1. Pentru prestarile de servicii similare, ultimii 3 anise calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor si se vor referi la activitati din categoria ?serviciilor informatice si serviciilor conexe?.2. Pentru completarea coloanei 5 a Tabelului-anexa la formularul nr. 10, ?Pretul total al contractului (valuta**)?, ofertantul va inscrie valorile echivalente in moneda Euro sau intr-o alta valuta convertibila, agreata de el -, ale contractelor derulate in RON fara TVA, luand ca date de referinta, pentru stabilirea echivalentului in valuta, cursurile medii anuale comunicate de BNR, pentru fiecare an in parte: 2010, 2011, 2012-2013., 2. Lista personalului de specialitate disponibil cu rol de ?Experti cheie?, propus pentru indeplinirea contractului - formularul nr. 11 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.a) Ofertantii vor prezenta o Lista a personalului de specialitate disponibil, cu rol de ?Experti cheie?, care va contine informatii succinte dar precise cu privire la: numele complete ale fiecarui specialist propus; postul de expert cheie pe care il va ocupa; competentele certificate pe care le detine; dovada experientei specifice dobandite in cadrul unui proiect anterior; beneficiarul proiectului anterior si coordonatele acestuia (denumire, sediu, persoana de contact ? nume, nr. telefon, email); raporturile de munca ale fiecarui expert propus cu ofertantul (angajat / colaborator / tert sustinator tehnico-profesional)b) Demonstrarea accesului la expertii cheie cu rol esential in indeplinirea corespunzatoare a contractului si competentele respectivilor specialisti care trebuie pusi la dispozitie de catre ofertant se vor defini pe baza certificarilor obtinute de acestia si a experientei profesionale specifice.c) Nominalizarea persoanelor considerate potrivite pentru a indeplini functia de experti cheie precum si stabilirea numarului de experti cheie necesari se va efectua, de catre fiecare ofertant, in corelatie cu rolul si aportul pe care acesta estimeaza ca il va avea fiecare specialist propus in contractul ce urmeaza a fi atribuit si in raport cu implicatiile pe care le au competentele / calificarile persoanelor propuse asupra calitatii rezultatelor ce urmeaza a fi obtinute, conform solicitarilor Caietului de sarcini ? Partea II a documentatiei de atribuire.d) Numarul si repartizarea pe fiecare post a expertilor cheie propusi trebuie stabilit de catre fiecare ofertant astfel incat, pe de-o parte, sa existe o legatura concreta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit iar, pe de alta parte, sa se asigure indeplinirea, in conditii optime, a viitorului contract, fiind luate in considerare exigentele specifice impuse de valoarea, natura si complexitatea acestuia., 3. Personalul competent cu rol de ?expert cheie?, responsabil pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal de specialitate pentru indeplinirea contractului: 3.1. Expertcheie nr. 1 ? Lider de proiect, (Project Manager) - clasificare COR: Manager proiect informatic - se solicita 1 persoana3.1.a) Competente solicitate persoanei propuse cu rolul de Expert cheie nr. 1: a.1) Cunoastere avansata si expertiza in domeniul metodologiilor de Project Management orientat pe gestiunea proceselor demonstrata printr-o certificare de tip PRINCE2, acordata de un organism de certificare de drept public, recunoscut la nivel european sau printr-o certificare echivalentaa.2) Cunoastere avansata in domeniul Managementul serviciilor informatice, demonstrata printr-o certificare recunoscuta la nivel european, acordata de un organism de certificare de drept public, de tip ITILĀ® V3 Foundation (in traducere: certificare de baza / fundamentala, pentru bune practici adoptate in sistemul de management al serviciilor informatice, versiunea 3- simplificata), sau printr-o certificare echivalenta3.1.b) Categorii de documente-suport minime obligatorii, solicitate a se prezenta pentru dovedirea competentelor, de catre specialistul propus cu functia de Expert cheie nr. 1: b.1) Atestatul detinut de persoana propusa cu rol de Expert cheie nr. 1, aferent competentelor sale certificate in domeniul Project Managementului orientat pe gestiunea proceselor si in domeniul Managementul serviciilor informatice, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conforma cu originalul.NOTA: Daca atestatul este emis intr-o limba straina, de un organism abilitat intr-un stat strain, documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul si va fi admis de catre autoritatea contractanta in spiritul principiului recunoasterii reciproce.3.1.c) Experienta in domeniul specific aferent activitatilor contractului ce se va atribui, dobandita de persoana propusa cu rolul de Expert cheie nr. 1, va fi probata, fie prin participarea sa, intr-o pozitie similara, la cel putin un proiect anterior, fie prin participarea sa la cel putin un proiect anterior cu obiect de activitate similar prezentei achizitii, dovada constituind-o prezentarea a minimum un document-suport relevant de tipul: fisa de post / contract de munca ? de colaborare sau de prestari de servicii / recomandare / extras din Revisal sau orice alt document-suport echivalent (in copie)., CONTINUARE - lista experti
3.2. Expertcheie nr. 2 ? Expert Programator Sistem Aplicativ sau o specialitate similara - clasificare COR: Programator de sistem informatic - se solicita minimum 1 persoana3.2.a) Competente solicitate persoanei propuse / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 2: a.1) Dezvoltarea componentelor web ale ?PLATFORMEI? de software personalizat cu ajutorul tehnologiilor Microsoft, demonstrata prin certificare de tip MCSD (Microsoft Certified Solutions Developer) ? Web Applications sau echivalenta.2) Design, creare si mentenanta de sisteme de baze de date, pe tehnologii Microsoft, demonstrate prin certificare de tip MCSA (Microsoft Certified Solutions Associate) SQL Server 2008 sau echivalent
a.3) Utilizarea, la nivel avansat, a instrumentelor Microsoft Office, in vederea integrarii acestora in cadrul?PLATFORMEI? software ce va rezulta din prestatie, demonstrata prin certificare de tip Microsoft Office Specialist (MOS) 2013 sau echivalent
a.4) Design, instalare, configurare, administrare si mentenanta a sistemelor de operare de tip server, bazate pe tehnologii Microsoft, demonstrate prin certificare de tip MCSA (Microsoft Certified Solutions Associate) Windows Server 2012 sau echivalent
a.5) Instruirea administratorilor / utilizatorilor pentru utilizarea tehnologiilor Microsoft din cadrul PLATFORMEI? software ce va rezulta din prestatie, demonstrata prin certificare de tip MCT (Microsoft Certified Trainer) sau echivalent
NOTA: Competentele solicitate pot fi indeplinite de minimum un specialist sau, in mod cumulat, de catre mai multi specialisti propusi de ofertant
3.2.b) Categorii de documente-suport minime obligatorii, solicitate a se prezenta pentru dovedirea competentelor, de catre specialistul propus / specialistii propusi cu functia de Expert cheie nr. 2:
b.1) Atestatul / atestatele detinut(e) de persoana propusa / de fiecare dintre persoanele propuse cu rol de Expert cheie nr. 2, aferent competentelor sale certificate - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conforma cu originalul.NOTA: a) Daca atestatul este emis intr-o limba straina, de un organism abilitat intr-un stat strain, documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul si va fi admis de catre autoritatea contractanta in spiritul principiului recunoasterii reciproce.
b) In cazul in care ofertantul propune mai multi specialisti cu rolul de Expert cheie nr. 2, competentele certificate, solicitate pentru acest post se vor dovedi prin cumularea atestatelor aferente persoanelor desemnate de el. Este necesar ca fiecare persoana propusa pentru pozitia de Expert cheie nr. 2 sa fie posesoarea a cel putin unui atestat care sa-i certifice competentele in specialitatea de Expert Programator Sistem Aplicativ sau intr-o specialitate similara.
3.2.c) Experienta in domeniul specific aferent activitatilor contractului ce se va atribui, a persoanei / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 2, va fi probata, fie prin participarea sa / a fiecaruia, intr-o pozitie similara, la cel putin un proiect anterior, fie prin participarea sa / a fiecaruia la cel putin un proiect anterior cu obiect de activitate similar prezentei achizitii, dovada constituind-o prezentarea a minimum un document-suport relevant de tipul: fisa de post / contract de munca ? de colaborare sau de prestari de servicii / recomandare / extras din Revisal sau orice alt document-suport echivalent (in copie)., CONTINUARE - lista experti
3.3. Expertcheie nr. 3 ? Specialist in servere si in echipamente conexe sau o specialitate similara - clasificare COR: Inginer de sistem software ? se solicita minimum 1 persoana
3.3.a) Competente solicitate persoanei propuse / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 3: a.1) Cunostinte avansate de instalare, configurare, punere in functiune si de acordare a asistentei tehnice pentru echipamentele hardware de tip server ale Beneficiarului, demonstrate prin certificari de tip:
i. IBM X Series Server Specialist Expert sau echivalent
ii. Acer Server Technical Expert sau echivalent
iii. Fujitsu Server Professional sau echivalent
iv. APC Reliability Provider sau echivalent
v. Dell Certified Systems Engineer sau echivalent
NOTA: Competentele solicitate pot fi indeplinite de minimum un specialist sau, in mod cumulat, de catre mai multi specialisti propusi de ofertant
3.3.b) Categorii de documente-suport minime obligatorii, solicitate a se prezenta pentru dovedirea competentelor, de catre specialistul propus cu functia de Expert cheie nr. 3:
b.1) Atestatul / atestatele detinut(e) de persoana propusa / de fiecare dintre persoanele propuse cu rol de Expert cheie nr. 3, aferent competentelor sale certificate - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conforma cu originalul.NOTA: a) Daca atestatul este emis intr-o limba straina, de un organism abilitat intr-un stat strain, documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul si va fi admis de catre autoritatea contractanta in spiritul principiului recunoasterii reciproce.
b) In cazul in care ofertantul propune mai multi specialisti cu rolul de Expert cheie nr. 3, competentele certificate, solicitate pentru acest post se vor dovedi prin cumularea atestatelor aferente persoanelor desemnate de el. Este necesar ca fiecare persoana propusa pentru pozitia de Expert cheie nr. 3 sa fie posesoarea a cel putin unui atestat care sa-i certifice competentele in specialitatea de Specialist in servere si in echipamente conexe sau intr-o specialitate similara.3.3.c) Experienta in domeniul specific aferent activitatilor contractului ce se va atribui, a persoanei / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 3, va fi probata, fie prin participarea sa / a fiecaruia, intr-o pozitie similara, la cel putin un proiect anterior, fie prin participarea sa / a fiecaruia la cel putin un proiect anterior cu obiect de activitate similar prezentei achizitii, dovada constituind-o prezentarea a minimum un document-suport relevant de tipul: fisa de post / contract de munca ? de colaborare sau de prestari de servicii / recomandare / extras din Revisal sau orice alt document-suport echivalent (in copie)., CONTINUARE - lista experti
3.4. Expertcheie nr. 4 ? Tehnician servere si echipamente conexe sau o specialitate similara - clasificare COR: Tehnician echipamente de calcul si retele ? se solicita minimum 1 persoana
3.4.a) Competente solicitate persoanei propuse / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 4: a.1) Cunostinte tehnice aferente modului de functionare harware si software pentru echipamentele de tip server ale Beneficiarului, demonstrate prin certificari de tip:
i. CompTIA Server+ Certified Professional sau echivalent
ii. IBM X Series Server Specialist Expert sau echivalent
iii. Fujitsu Server Professional sau echivalent
iv. Acer Server Technical Expert sau echivalent
v. Dell Certified Systems Engineer sau echivalent
NOTA: Competentele solicitate pot fi indeplinite de minimum un specialist sau, in mod cumulat, de catre mai multi specialisti propusi de ofertant
3.4.b) Categorii de documente-suport minime obligatorii, solicitate a se prezenta pentru dovedirea competentelor, de catre specialistul propus cu functia de Expert cheie nr. 4:
b.1) Atestatul / atestatele detinut(e) de persoana propusa / de fiecare dintre persoanele propuse cu rol de Expert cheie nr. 4, aferent competentelor sale certificate - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conforma cu originalul.NOTA: a) Daca atestatul este emis intr-o limba straina, de un organism abilitat intr-un stat strain, documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul si va fi admis de catre autoritatea contractanta in spiritul principiului recunoasterii reciproce.
b) In cazul in care ofertantul propune mai multi specialisti cu rolul de Expert cheie nr. 4, competentele certificate, solicitate pentru acest post se vor dovedi prin cumularea atestatelor aferente persoanelor desemnate de el. Este necesar ca fiecare persoana propusa pentru pozitia de Expert cheie nr. 4 sa fie posesoarea a cel putin unui atestat care sa-i certifice competentele in specialitatea de Tehnician servere si echipamente conexe sau intr-o specialitate similara.
3.4.c) Experienta in domeniul specific aferent activitatilor contractului ce se va atribui, a persoanei / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 4, va fi probata, fie prin participarea sa / a fiecaruia, intr-o pozitie similara, la cel putin un proiect anterior, fie prin participarea sa / a fiecaruia la cel putin un proiect anterior cu obiect de activitate similar prezentei achizitii, dovada constituind-o prezentarea a minimum un document-suport relevant de tipul: fisa de post / contract de munca ? de colaborare sau de prestari de servicii / recomandare / extras din Revisal sau orice alt document-suport echivalent (in copie)., CONTINUARE - lista experti
3.5. Expertcheie nr. 5 ? Expert arhitecturi sisteme integrate si servicii de retea sau o specialitate similara - clasificare COR: Analist ? se solicita minimum 1 persoana
3.5.a) Competente solicitate persoanei propuse / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 5: a.1) Cunostinte tehnice avansate aferente modului de functionare a echipamentelor de retea, demonstrate prin certificari de tip:
i. Cisco Certified Network Professional (CCNP) sau echivalent
ii. Profesional Cisco Design Associate (CCDA) sau echivalent
iii. Checkpoint Certified Security Expert (CCSE) sau echivalent
a.2) Abilitati si cunostinte avansate in domeniul auditului sistemelor informationale, din punctul de vedere al managementului securitatii acestora, demonstrate prin certificare de tip ISO 27001 Auditor sau echivalent
NOTA: Competentele solicitate pot fi indeplinite de minimum un specialist sau, in mod cumulat, de catre mai multi specialisti propusi de ofertant
3.5.b) Categorii de documente-suport minime obligatorii, solicitate a se prezenta pentru dovedirea competentelor, de catre specialistul propus cu functia de Expert cheie nr. 5:
b.1) Atestatul / atestatele detinut(e) de persoana propusa / de fiecare dintre persoanele propuse cu rol de Expert cheie nr. 5, aferent competentelor sale certificate - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conforma cu originalul.NOTA: a) Daca atestatul este emis intr-o limba straina, de un organism abilitat intr-un stat strain, documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul si va fi admis de catre autoritatea contractanta in spiritul principiului recunoasterii reciproce.
b) In cazul in care ofertantul propune mai multi specialisti cu rolul de Expert cheie nr. 5, competentele certificate, solicitate pentru acest post se vor dovedi prin cumularea atestatelor aferente persoanelor desemnate de el. Este necesar ca fiecare persoana propusa pentru pozitia de Expert cheie nr. 5 sa fie posesoarea a cel putin unui atestat care sa-i certifice competentele in specialitatea de Expert arhitecturi sisteme integrate si servicii de retea sau intr-o specialitate similara.3.5.c) Experienta in domeniul specific aferent activitatilor contractului ce se va atribui, a persoanei / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 5, va fi probata, fie prin participarea sa / a fiecaruia, intr-o pozitie similara, la cel putin un proiect anterior, fie prin participarea sa / a fiecaruia la cel putin un proiect anterior cu obiect de activitate similar prezentei achizitii, dovada constituind-o prezentarea a minimum un document-suport relevant de tipul: fisa de post / contract de munca ? de colaborare sau de prestari de servicii / recomandare / extras din Revisal sau orice alt document-suport echivalent (in copie)., CONTINUARE - lista experti
3.6. Expertcheie nr. 6 ? Expert retele integrate sau o o specialitate similara - clasificare COR: Inginer de sistem in informatica ? se solicita minimum 1 persoana
3.6.a) Competente solicitate persoanei propuse / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 6: a.1) Cunostinte tehnice aferente modului de utilizare a echipamentelor de retea, demonstrate prin certificari de tip:
i. Certificat Cisco Certified Network Associate (CCNA) sau echivalent
ii. Certificat Cisco Certified Network Associate (CCNA) Security sau echivalent
NOTA: Competentele solicitate pot fi indeplinite de minimum un specialist sau, in mod cumulat, de catre mai multi specialisti propusi de ofertant
3.6.b) Categorii de documente-suport minime obligatorii, solicitate a se prezenta pentru dovedirea competentelor, de catre specialistul propus cu functia de Expert cheie nr. 6:
b.1) Atestatul / atestatele detinut(e) de persoana propusa / de fiecare dintre persoanele propuse cu rol de Expert cheie nr. 6, aferent competentelor sale certificate - in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie conforma cu originalul.NOTA: a) Daca atestatul este emis intr-o limba straina, de un organism abilitat intr-un stat strain, documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul si va fi admis de catre autoritatea contractanta in spiritul principiului recunoasterii reciproce.
b) In cazul in care ofertantul propune mai multi specialisti cu rolul de Expert cheie nr. 6, competentele certificate, solicitate pentru acest post se vor dovedi prin cumularea atestatelor aferente persoanelor desemnate de el. Este necesar ca fiecare persoana propusa pentru pozitia de Expert cheie nr. 6 sa fie posesoarea a cel putin unui atestat care sa-i certifice competentele in specialitatea de Expert retele integrate sau intr-o specialitate similara.3.6.c) Experienta in domeniul specific aferent activitatilor contractului ce se va atribui, a persoanei / persoanelor propuse cu rolul de Expert cheie nr. 6, va fi probata, fie prin participarea sa / a fiecaruia, intr-o pozitie similara, la cel putin un proiect anterior, fie prin participarea sa / a fiecaruia la cel putin un proiect anterior cu obiect de activitate similar prezentei achizitii, dovada constituind-o prezentarea a minimum un document-suport relevant de tipul: fisa de post / contract de munca ? de colaborare sau de prestari de servicii / recomandare / extras din Revisal sau orice alt document-suport echivalent (in copie)., 4. Declaratie de disponibilitate, data de fiecare specialist cu functia de Expert cheie ce va fi alocat de catre ofertant, pentru a dovedi angajamentul in indeplinirea efectiva a prestatiilor viitorului contract de achizitie publica - formularul nr. 12 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Autoritatea contractanta solicita ofertantilor ca, prin numarul si continutul declaratiilor de disponibilitate pe care le vor prezenta, sa demonstreze posibilitatea constituirii echipei de experti solicitate, formata din minimum 6 persoane (minimum 6 experti cheie), in scopul dovedirii capacitatii de efectuare a viitoarei prestatii.
NOTA:
Declaratiile de disponibilitate se vor semna, in original, de catre titularii acestora si vor fi contrasemnate, pentru conformitate, de catre conducatorul reprezentantul legal al societatii ofertante., 5. Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazul - formularul nr. 13 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulareIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispozitia ofertantului, resursele tehnice si profesionale invocate.NOTA: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., 6. Informatii privind subcontractantii, daca este cazul - formularul nr. 14 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Ofertantii care intentioneaza sa subcontracteze o parte a / parti ale viitorului contract, au obligatia de a prezenta o Declaratie privind subcontractantii, in care se vor evidentia: lista tuturor subcontractantilor, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia si acordul lor privind subcontractarea, 7. Informatii privind asocierea, daca este cazul - formularul nr. 15 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Ofertantul, reprezentat printr-un grup de operatori economici, va completa si semna, impreuna cu asociatul sau (asociatii sai)si va depune un Acord de asociere, in conformitate cu modelul formularului nr. 15 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, se solicita legalizarea asocierii, la momentul incheierii contractului de servicii, drept conditie necesara pentru buna indeplinire a prestatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer