Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in administrarea Autoritatii Contractante


Detaliu pentru invitatia numarul 324092
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE
Numar invitatie: 324092/17.04.2012
Denumire contract: Achizitie de Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in administrarea Autoritatii Contractante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIECod fiscal: 4283511, Adresa: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18, 2, , Balotesti, Telefon: 021/ 3501018, Fax: 021/ 312.10.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In baza faptului ca procedura se desfasoara on-line ofertele se vor depune in SEAP.www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ameliorare si reproductie in zootehnie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in administrarea Autoritatii Contractante
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in administrarea Autoritatii Contractante.Bunurile imobile aflate in administrarea Autoritatii Contractante sunt detaliate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 177 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.532 RonValabilitatea garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 11 in original.-In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO41TREZ7005005XXX006507, Trezoreria Municipiului BucurestiGarantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar decizia Consiliului este de respingere a contestatiei depuse.Suma care se retine in cazul respingerii unei contestatii , conform art. 278. alin. 1 punct. A este de 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 11 in original.-In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO41TREZ7005005XXX006507, Trezoreria Municipiului Bucuresti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCertificat de atestare fiscala, prin care sa se faca dovada ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: copie Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuireOfertantul trebuie sa fie membru corporativ al ANEVAR.Se va prezenta certificatul de membru corporativ ANEVAR valabil pentru anul 2012Ofertantul trebuie sa detina o polita de asigurare profesionala la un nivel minim cu valoarea estimata a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani(2009 ? 2011).2.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor contracte de evaluare pentru proprietati similare celor care fac obiectul contractului.2.Sa faca dovada capacitatii de acoperire a intreg teritoriul tarii, tinind cont de locatiile autoritatii contractante.3.Ofertantul are oobligatia de a face dovada detinerii atestatului ANEVAR corespunzator bunurilor imobile pentru care prezinta oferta, respectiv EPI. ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere:
Punctaj tehnic
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer