Achizitie publica - Achizitie de servicii de ?Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PO DCA) pentru perioada 2010 - 2012?, in baza activitatii 3 din cadrul proiectului ?Sprijin pentru functionarea AM PO DCA si pentru pregatire
Detaliu pentru invitatia numarul 332055
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332055/19.07.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii de ?Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PO DCA) pentru perioada 2010 - 2012?, in baza activitatii 3 din cadrul proiectului ?Sprijin pentru functionarea AM PO DCA si pentru pregatirea urmatorului exercitiu de programare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: 3146664, Fax: 3140829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213037080, fax: +40 213132761, persoana de contact: Miu Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213037080, fax: +40 213132761, persoana de contact: Miu Mihaela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de ?Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PO DCA) pentru perioada 2010 - 2012?, in baza activitatii 3 din cadrul proiectului ?Sprijin pentru functionarea AM PO DCA si pentru pregatirea urmatorului exercitiu de programare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract prestari de servicii de ?Evaluare intermediara a Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PO DCA) pentru perioada 2010 - 2012?, in baza activitatii 3 din cadrul proiectului ?Sprijin pentru functionarea AM PO DCA si pentru pregatirea urmatorului exercitiu de programare?. Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: aproximativ 6 luni de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 8.000 lei. Perioada de valabil. a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 75 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Modul de constit. a garantiei pentru participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conform. cu Formularul nr. 11.in cazul constit. garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86 TREZ 7005 005X XX00 0168 Cont deschis la Directia de Trezoreriea municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095. In cazul intrepr. mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intrepr. mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intrepr.interesate privind incadrarea in categoria intrepr. mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intrepr. mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modif. si complet.ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1)lit.a) din OUG nr. 34/2006 respectiv ?intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv- 1% din aceasta valoare?, ceea ce reprezinta 4.000 lei.NOTA Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise.Eliberarea garantiei de participare se va face in conform.cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se const.in procent de 10 % din val.fara T.V.A.a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf.Form.nr.12.Gar.de buna exec.se poate const.si conf.art.90 alin.3 din HG.925/2006.In cazul IMM cuantum gar.de buna exec.solicitat mai sus va fi redus la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta in mod oblig.declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate priv.incadr.in categ.IMM. Decl.pe propria raspundere priv.incadr.in categ.IMM va fi completata conf.model prev.in Anexa nr.1 din Legea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantum gar.de buna exec.se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.Elib.gar.de buna exec.se va face conf.art.92 alin.2 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.4 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului in procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publicaC. Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010D. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseOperatorul economic (lider, asociat, tert sustinator, subcontractant)) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).1.IOAN RUS? Ministrul Administratiei si Internelor, 2.MIHAI VIOREL FIFOR ? Secretar de stat al Ministerului Administratiei si Internelor, 3.DRAGULIN STELICA - director general Directia Generala Financiara, 4.MARIN CONSTANTIN ?directorDirectia Finantare Administratie, 5.MIHAI EDUARD ILIE ?director general Directia Generala Juridica, 6.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE -imputernicit director general Directia Generala Logistica, 7.LIDIA HUMIN - imputernicit director general adjunct Directia Generala Logistica8.CARMEN ELENA DOBROTA- director Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, 9.PAUL MOLDOVAN ? responsabil de proiect, 10.MARTAC DUMITRU GHEORGHE -imputernicit sef Serviciu Achizitii Fonduri Europene.Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTAIn cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiNOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Documentele solicitate privind indeplinirea cerintelor de la pct. III.2.1.a) vor putea fi prezentate in original sau in copie (care va contine mentiunea , ,conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul de activitate si obiectul contractului.NOTACertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor. Dupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata si legalizataNOTADeoarece in cadrul Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, ofertantii se vor asigura ca certificatele nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, servicii de consultanta in domeniul evaluarii in valoare mai mare sau egala cu 400.000 lei fara TVA.Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3).se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocieriNOTA: In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat serv.de consultanta in domeniu eval., 1. Din continutul documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor / activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara T.V.A.;
- sursa de finantare a contractului.2. Prin prezentarea documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului, b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract iar activitatile duse la indeplinire includ si activitatile de consultanta in domeniul evaluarii.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din O.U.G. nr.34/2006., Indiferent daca sunt sau nu sunt emise in limba romana aceste documente vor fi depuse de ofertant in copie (care va contine mentiunea , ,conform cu originalul ?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta).Documentele / contractele / procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana., B.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: Calificari si experienta profesionala-Un Coordonator de proiect (team leader): a)Calificari si abilitati: -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta si/sau studii atestate prin certificari (de ex: masterate, cursuri postuniversitare) intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte economice sau stiinte sociale, politice sau administrative;
-Abilitatea de a coordona echipe de experti si de a organiza partea administrativa si logistica.-Cunoasterea foarte buna a limbii engleze, scris, vorbit si citit, precum si cunostinte avansate de operare PC., b)Experienta profesionala generala: -Cunostinte solide in domeniul politicii de coeziune economica si sociala a Uniunii Europene demonstrate prin experienta profesionala de 5 aniin domeniul gestionarii sau implementarii unor proiecte similare;c)Experienta profesionala specifica: -Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in calitate de coordonator de proiect , in cel putin 1 proiect similar de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica;Se va prezenta - CV semnat si datat de catre specialist, in formatul prezentat in Sectiunea a IV-aFormulare ? Formularul nr. 15;
- Copie Diplome universitare de licenta;
- Copie Atestate, certificate, diplome., c)Experienta profesionala specifica: -Experienta practica specifica in evaluare, demonstrata prin participarea directa in calitate de coordonator de proiect , in cel putin 1 proiect similar de evaluare a unor politici sau programe de dezvoltare socio-economica;Se va prezenta - CV semnat si datat de catre specialist, in formatul prezentat in Sectiunea a IV-aFormulare ? Formularul nr. 15;
- Copie Diplome universitare de licenta;
- Copie Atestate, certificate, diplome., 2Experti seniori : a)Calificari si abilitati: -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta si/sau studii atestate prin certificari (de ex: masterate, cursuri postuniversitare) intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte economice sau stiinte sociale, politice sau administrative;
-Calificari in programarea si/sau managementul ciclului de proiect saumonitorizarearezultatelor asteptate, atestate prin certificate de participare la cursuri;
- Copie Diplome universitare de licenta;
- Copie Atestate, certificate, diplome.Pt.demonstrarea indeplinirii cerintelor de mai sus operatorii economici vor prezenta CV ale personalului calificat propus(coordonator si experti) in formatul standard prezentat in Formularul nr. 15.CV-urile vor fi semnate de catre fiecare expert in parte. Docum.emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante din CV, trebuie sa specifice perioada(de la ll/aaaa pana la ll/aaaa)lucrata efectiv si activit.desfas.Pe langa CV ofertantii vor prezenta diplome, certificate, atestate asa cum sunt enumerate mai sus., Fiecare personal calificat (coordonator si experti) trebuie sa dea o declaratie de disponibilitate (Formularul nr. 16 ? Declaratie de disponibilitate), valabila pana la sfarsitul contractului. Declaratia de disponibilitate va fi semnata de catre fiecare expert in parte.Copiile documentelor solicitate vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.Diplomele, certificatele, atestatele ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi depuse in copie, vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta si traduse autorizat in limba romana, C.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 09:43