Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii de intretinere si reparatii echipamente de tipografie digitala Xerox - acord-c


Detaliu pentru invitatia numarul 316680
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de servicii de intretinere si reparatii echipamente de tipografie digitala Xerox - acord-c
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79811000-2 - Servicii de tipografie digitala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie publica de servicii de intretinere si reparatii echipamente de tipografie digitala Xerox - acord-cadru
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Registratura Directiei General Administrativ Economica, str. Libertatii nr. 19, Craiova, Dolj camera 105
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 264, 150 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dec calit part la proced/Dec eligib/Dec prev art. 69^1/Certif.oferta indep/Dec prev art. 181/Cer priv plata dat la Bug cons si loc-orig sau copie/ Cer de atest fisc priv imp si taxele locale priv plata datorii la bug loc in term de valab ? original sau copie/ Certif const emis de ORC orig sau copie-Lista priv princ prestatii-Recom de serv-cel putin una-Decl priv asociatii subcontractantii-Acord asociere daca este cazul-Decl priv calit de partic la proc-Efec med anual pers ang si cadr de cond-Pers prop ptr îndep contract persoanl de service scolarizat pentru activitatea de service-List utilaje, inst
in SEAP. Inf. suplim la tel/fax 0251/411752. Gar de part: 5.283 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer