Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii de management pentru implementarea proiectului Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova, P+4, D+P si desfiintare constructie C4, Calea Bucuresti, Nr. 107, Craiova, cod SMIS 1


Detaliu pentru invitatia numarul 357349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CRAIOVA
Numar invitatie: 357349/05.02.2014
Denumire contract: Achizitie de servicii de management pentru implementarea proiectului Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova, P+4, D+P si desfiintare constructie C4, Calea Bucuresti, Nr. 107, Craiova, cod SMIS 13613
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: +40 251414398, Fax: +40 251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia General Administrativa, camera 105, tel. +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Achizitii Publice, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de management pentru implementarea proiectului Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova, P+4, D+P si desfiintare constructie C4, Calea Bucuresti, Nr. 107, Craiova, cod SMIS 13613
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de management pentru implementarea proiectului Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova, P+4, D+P si desfiintare constructie C4, Calea Bucuresti, Nr. 107, Craiova, cod SMIS 13613.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 4.950 lei.2.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire: ? Prin virament sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata - virament in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
In termen de maxim 5 (cinci) zile de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 16- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006.Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 17 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1 Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - Rector2 Prof. univ. dr. Leonardo-Geo Manescu - Presedintele Senatului Universitatii din Craiova3 Prof. univ. dr. Dan Popescu - Prorector4 Prof. univ. dr. Edmond Gabriel Olteanu ? Prorector Management economic si financiar si probleme sociale ale studentilor;5 Prof. univ. dr. Cezar Spinu - Prorector6 Prof. univ. dr. Ion Ciupitu- Prorector7 Prof. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? Prorector8 Conf.dr.ing. Ionascu Costel Marian - Prorector Informatizarea si Administrarea Fondurilor Europene9 Prof. univ. dr. Sorinel Domnisoru- Director General Administrativ10 Prof. univ. dr. Sevastian Cercel - Decan Facultatea de Drept si Stiinte Administrative11 Prof. univ. dr. Eugen Bobasu - Decan Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica12 Prof. univ. dr. Marian Siminica - Decan Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor13 Prof. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan - Decan Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale Educatiei14 Prof. univ. dr. Nicu Panea - Decan Facultatea de Litere15 Prof. univ. dr. Busneag Dumitru - Decan Facultatea de Stiinte Exacte16 Prof. univ. dr. Costescu Mihai - Decan Facultatea de Stiinte Sociale17 Prof. univ. dr. Marian Soare - Decan Facultatea de Agricultura si Horticultura18 Prof. univ. dr. Marian Dragomir - DecanFacultatea de Educatie Fizica si Sport19 Prof. univ. dr. Nicolae Dumitru- Decan Facultatea de Mecanica20 Prof. univ. dr. ing. Ciontu Marian - DecanFacultatea de Inginerie Electrica21 Ec.drd. Maria Buse - Director Directia Resurse Umane Salarizare22 Ec. Marian Selisteanu - Director Directia Administrativa Camine si Cantine23 Ing. Bogdan Ghita - Director Directia Tehnica24 Ec. Ionela Mic - Director Directia Economica25 Ec. Flori Stoian - Compartiment CFP26 Ec. Ion Belcineanu - Compartiment CFP27 Ec. Radu Naon Ciorbagiu - Compartiment CFP28 Manuela Gust - Director Tele U29 Ing. Ion Stan - Director Gradina Botanica30 Jurist Anca Udrea - Sef Birou Juridic31 Jurist Laurentiu Ciobanu - Consilier Juridic32 Ec. Maria Eugenia Mocanu - Director Directia Achizitii Publice33 Ec. Iulia Maria Dragomir - Serviciul Achizitii Publice34 Ing. Electra Diana Dragan - Serviciul Achizitii Publice35 Ec. Catalin Viorel Vlad - Serviciul Achizitii Publice36 Ec. Adriana Durle - Sef Serviciu Aprovizionare si urmarire comenzi, contracte37 Ing. Leonard Radoi - Compartiment Aprovizionare38 Ing. Tudor Cocos - Compartiment Aprovizionare39 Ec. Tina Barlea - Compartiment Aprovizionare40 Ing. Adrian Tabus - Compartiment Aprovizionare41 Carmen Lazar - Compartiment Aprovizionare42 Ing. Crina Dondera - Sef Serviciu Investitii43 Sing. Mihaela A-Tomei ? Responsabil Compartiment Investitii44 Ing. Catalin Calugaru ? Administrator Patrimoniu Compartiment Investitii45 Ec. Matei Maria - Responsabil financiar in cadrul proiectului46 Prof.dr.ing. Dumitru Constantin - Manager tehnic47 Conf.dr.ing. Craciunoiu Nicolae - Responsabil achizitii proiectIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 5 Declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/20112. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Documentele in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in ofertaObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii (3) trei ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie in valoare de minim 490.000 lei.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare membru al asocierii, cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 2: In cazul unui tert sustinator, cerinta va fi indeplinita integral de catre acesta.Nota 3: In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: ANUL 2011 CURS EURO 4, 2391 ANUL 2012 CURS EURO 4, 4593 ANUL 2013 CURS EURO 4, 4190 Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu).Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Lista principalelor prestari de servicii - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a prestat servicii similare, respectiv servicii de management in valoare cumulata de cel putin 245.000 lei in cadrul unui contract sau maxim doua contracte.(Ofertantul va indica contractul/contractele din lista care indeplinesc conditiile de mai sus). Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului nr. 9.In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost prestate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de prestari de servicii similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte prestarea acelor categorii de servicii solicitate ca experienta similara.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte. Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In conformitate cu prevederile art 11, alin. (7) din HG. 925/2006, experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, doar resursele materiale si umane ale acestora se iau in considerare pentru parte lor de implicare in contractul care urmeaza a fi indeplinit.Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cu cele ofertate, respectiv servicii de management, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 245.000 lei exclusiv TVA.Pentru serviciile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si care vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare membru al asocierii, cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 2: In cazul unui tert sustinator, cerinta va fi indeplinita integral de catre acesta., Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul in care un grup de operatori depune o oferta comuna, atunci fiecare membru al asocierii va prezenta formularul nr.10., Cerinta nr.3 Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului - Personalul de specialitate. Ofertantul va prezentata o lista cu numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea formularului nr. 11.Personal de specialitate: - Minim un expert management de proiect (certificare profesionala privind calitatea de expert management de proiect);
- Minim un jurist sau contract cu o forma de organizare a profesiei de avocat, in conformitate cu prevederile Legii 51/1995;
- Minim un expert achizitii publice (certificare profesionala privind calitatea de expert achizitii publice).Pentru persoanele mentionate mai sus, se vor anexa: - CV-ul (Formularul 12) completat in conformitate cu modelul prezentat, in original si semnat de catre personalul propus.- copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor, certificarilor si autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae, respectiv documente care confirma/probeaza calificarea personalului propus.-declaratie de disponibilitate in original (Formularul 13), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului.Personalul de specialitate va efectua activitatile descrise in caietul de sarcini.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare membru al asocierii, cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 2: In cazul unui tert sustinator, cerinta va fi indeplinita de ofertant si tert sustinator cumulat.Nota 3: In cazul unui subcontractant, cerinta va fi indeplinita integral de catre acesta pe partea sa de implicareNota 4. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat autoritatea contractanta va accepta certificatele echivalente. Operatorul economic va trebui sa indeplineasca demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului a certificarilor/atestarilor recunoscute de autoritatile romane. In acest sens operatorii economici, care prezinta experti straini, vor prezenta in cadrul documentelor de calificare o declaratie pe propria raspundere sub sanctiunea prevederilor art. 292 din Codul Penal ca la momentul semnarii contractului de achizitie vor prezenta atestatele recunoscute de autoritatile romane., Cerinta nr. 4 - Informatii privind asociatii/subcontractantii: 1) Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii. Formularul 14, cu precizarea partii/partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.In acest caz Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii va fi completata de liderul Asocierii.2) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 153) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Riscuri identificate si recomandari de reducere/eliminare
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer