Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de Servicii de paza , monitorizare, interventie, transport de valori si dispecerizare privind obiectivul Universitatea "Constantin Brancusi" din Tg-Jiu.


Detaliu pentru invitatia numarul 320755
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 320755/23.02.2012
Denumire contract: Achizitie de Servicii de paza , monitorizare, interventie, transport de valori si dispecerizare privind obiectivul Universitatea "Constantin Brancusi" din Tg-Jiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210152, telefon: +40 253211675, fax: +40 253211675, persoana de contact: Directia General Administrativa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia General Administrativa, str. Unirii, nr 36.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de Servicii de paza , monitorizare, interventie, transport de valori si dispecerizare privind obiectivul Universitatea "Constantin Brancusi" din Tg-Jiu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Servicii de paza , monitorizare, interventie, transport de valori si dispecerizare privind obiectivul Universitatea "Constantin Brancusi" din Tg-Jiu.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 2000 lei, constituita conf oricarei optiuni din art.86 HG 925/2006 valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita conf art 90 din HG 925/2006.Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiilerelevantevenituriproprii.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratie, completata in confomiitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, formular nr.11. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functii de decizie: Prof. univ. dr. Adrian Gorun - rector- Prof. univ. dr. Mihai Cruceru - prorector- Prof. univ. dr. Liviu Marius Cirtina- prorector- Ec. Ion Bazoc - director general administrativ -Jr. Danciu George-Ec.Maresi Nicolae -Ec.Caragea DanielDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea doc. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleBilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista contractelor de serviciisimilare din ultimii 3 aniPersonal responsabil de indeplinirea contractului.Declaratie ce contine informatii privind dotarea minima cu echipamente conform caiet de sarciniLicentadefunctionareIGPRAutorizatiei de folosire arme si munitii letale pentru persoane juridice conform Lege 295 /2004Declaratie pe proprie raspundere referitoare laautoturismele de interventie operativa detinutede catre ofertantLicenta de functionare a Dispeceratului demonitorizare Certificare ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer