Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii de paza (Anexa 2B)


Detaliu pentru invitatia numarul 352916
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie
Numar invitatie: 352916/22.08.2013
Denumire contract: Achizitie de servicii de paza (Anexa 2B)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Aprovizionare-Achizitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF Tg.Mures, Directia Admin, Serv Aprov-Ach.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate val
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii de paza (Anexa 2B)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de preparare si distribuire a mancarii, dupa cum urmeaza: LOT 1 - Servicii depaza: -un post de paza nr.2 - Poarta vehicola, Tg.Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38;
- un postde paza nr.3 - Curtea universitatii, Tg.Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38;LOT 2 - Servicii de pazala Caminul studentesc : - un postde pazaCaminul studentesc nr. 3, Tg.Mures str. Nicolae Grigorescu nr. 15 A;
- un postde pazaCaminul studentesc nr. 5, Tg.Mures str. Nicolae Grigorescu nr.17A
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: LOT 1 - Servicii depazaPoarta vehicola si curtea universitatii? 2624.70RON, LOT 2 - Servicii de pazala Caminul studentesc nr. 3 siCaminul studentesc nr. 5 ? 2624.70RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor specificata in Invitatia de participare din SEAP.In conformitate cu prevederile art.86 din H.G 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Este recomandabil emiterea garantiei de participare de catre o banca din Romania.Constituirea garantiei de participare prin ordin de plata se va efectua in contul: RO85TREZ4765005XXX000203, deschis la Trezoreria Tg.Mures.Persoanele juridice straine, care doresc sa participe la procedura de atribuire, pot constitui garantia de participare in EURO in urmatorul cont al Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: BANCACOMERCIALAROMANABUCURESTI, B-dulREGINAELISABETAnr.5CODSWIFT: RNCBROBUXXXPentru: BANCACOMERCIALAROMANA, Sucursala CENTRAL Tg.Mures, Str.Piata Trandafirilor nr.26CONTIBAN: RO92RNCB0193015967800002Se accepta constituirea garantiei pentru participare si prin depunerea de numerar la casieria U.M.F. Tg. Mures.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din H.G 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conformprevederilor art. 90, alin.(1)din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prestatorul are obligatia dea constitui garantia de buna executie in maxim 5 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achizitie publica.In conformitate cu prevederile art.90, alin.(3) din H.G 925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul, in conformitate cu prevederile art.91 din H.G 925/2006, de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.(1) din H.G 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea inprevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitatea, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12A din capitolul de Formulare: Declaratieprivind eligibilitateaCerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006, in originalIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 12B din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 8 din capitolul de Formulare: Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, in originalLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: Rector: Prof.Dr.Leonard AzamfireiProrectori: - Prof . Dr. Borda Angela- Prof. Dr. Dobreanu Dan- Prof.Dr.Szilagyi TiborDirector General Administrativ: Ec.Pop Serban AlexandruDirector Adjunct: Ing.Nistor MirceaSef Serviciu Aprovizionare/Achizitii: Bota SabinPersoanele cu functii de vizare a documentelor din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie din Tg.Mures: ?Contabil Sef: Ec.Munteanu Paraschiva?Consilier Juridic: Jr.Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare desemnati in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: - Muresan Ileana - Presedinte cu drept de vot- Leb Annamaria- Membru- Bota Sabin- MembruMembrii de rezerva la comisia de evaluare desemnat in conformitate cu prevederile H.G 925/2006: -Ing.Harangus Nicolae- Cimpean IleanaExperti cooptati: - Pop Mela-analiza situatiei financiare a ofertantilor;
- Jr.Salagean Manuela- analiza efectelor de natura juridica pe care le pot determina anumite elemente ale ofertei sau anumite clauze contractuale propuse de ofertant;
- Bordas Viorel - verificarea si evaluarea propunerilor tehnice;Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaOferantul are obligatia de a depune certificatul de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In acest sens se va completa si prezenta Formularul 1 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurentaOferantul are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, privindparticiparea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. In acest sens se va completa si prezenta Formularul 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta, in originalCerinta nr. 6Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeOferantul are obligatia de a depune certificate fiscale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, privindindeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Astfel se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic???Certificat Constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic sau Certificat de Inregistrare emis de ONRC, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator sauin Certificatul de Inregistrare emis de ONRC. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii oferteiIn urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante, documentul de mai sus, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.2.?Documente care atesta statutul IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004). Completarea, prezentarea, . in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?(semnatura si stampila reprezentantului legal al ofertantului in original, cu mentiunea ?conform cu originalul), a Formularului 10 din capitolul de Formulare.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate.Aceste documente trebuie prezentate si de asociati daca este cazul(oferta comuna).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11.Ofertantul are obligatia de a prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuala globala, aferenta ultimilor trei ani, cu o valoare calculata la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an, cu o valoare cel putin egala cu: -131235, 00 RON fara TVA/echivalentul in EURO pe LOT 1.-15131235, 00 RON fara TVA/echivalentul in EURO pe LOT 2.2. In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Personal1. Declaratie pe proprie raspundere cu privire la personalul care va fi alocat strict pentru finalizarea contractului de servicii.Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se pot prezenta si angajamente.2. Pentru dovedirea capacitatii profesionale a personalului alocat pentruindeplinirea contractului, operatorul economic va prezenta urmatoarele documente pentrufiecare persoana propusa pentru indeplinirea contractului de servicii: - CV;
- Diplome de studii, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;
- Certificate de absolvire a cursului de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;
- Dovada absolvirii de cursuri de specializare in domeniu, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?;
- Dovada faptului ca persoana responsabila pentru indeplinirea contractului este apt din punct de vedere medical, in original., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Acordul de subcontractare(daca este cazul), Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii(daca este cazul)1. Acordul de asociereDocumentul se va prezenta in original, cu obligatia operatorului economic de a legaliza in mod formal asocierea in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Cerinta nr. 11.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalentSunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate., Cerinta nr. 21.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 27001 sau echivalent privind managementul pentru securitatea informatiei in domeniul serviciilor de paza si protectie(sau echivalent), valabil (sa nu se afle intr-o forma pe cale de a-l obtine).Sunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer