Achizitie publica - Achizitie de servicii de paza si protectie a bunurilor 2
Detaliu pentru invitatia numarul 314186
Universitatea de Medicina si Farmacie
Cod de identificare fiscala: 4322742
Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures
Telefon: 0265213533
Fax: 0265211944
Denumire invitatie: Achizitie de servicii de paza si protectie a bunurilor 2
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie de servicii de paza si protectie a bunurilor 2
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.09.2011 10:27
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea de Medicina si Farmacie Tg. Mures, str. Gheorghe Marinescu nr. 38, Registratura, In atentia Serviciului Aprovizionare/Achizitii Tel: 0265/215551, int.241, 134 Fax: 0265/211944
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Medicina si Farmacie Tg. Mures, str. Gheorghe Marinescu nr. 38, Registratura, In atentia Serviciului Aprovizionare/Achizitii Tel: 0265/215551, int.241, 134 Fax: 0265/211944
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 476, 258 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declar.priv.eligibilitatea;Declar.priv.neincard.in art.181;Certif.constat.priv.indeplinirea oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale;Declar.priv.calit.de particip.la proced;Declar.priv.partic.la proced.in concordanta cu regulile de concurenta;Certif.constat.elib.de ORC;Certif.de inregistrare;Licenta de functionare;Avizul dispecerat.de monitorizare emis de IPJM;Fisa de inf.generale, din care sa rezulte cifra med.de afaceri pe ult.3 ani, care sa aiba pragul min.val.de: 470000RON pt LOT1, 470000RON pt LOT 2;Bilant cont.din 30.06.2011;Inf. priv.capacitatea tehnica;Lista princip.prestari de servicii in ultimii 3 ani;Cel putin 1 contract de prestari servicii similare, finalizat, cu pragul min.valoric de: 230000RON pt LOT1, 230000 pt LOT2;Lista contractelor aflate in curs de executie si termenele de valab;Declar.priv.echip.tehnice;Certificate ISO9001, 18001, 27001, SA8000;Inf.priv.personalul solicitat pentru indeplinirea contractului;Inf.priv.subcontractantii, asocierea
Din SEAP sau de la sed.aut.cont;Garantie de participare: LOT 1-4.750RON, LOT 2-4.750RON