Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii elaborare studiu fezabilitate


Detaliu pentru invitatia numarul 144163
Autoritate contractanta
SAJOR CAJU SRL
Cod de identificare fiscala: RO18119196
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 68A, Barlad
Telefon: 0722543509
Fax: 0235422122
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie de servicii elaborare studiu fezabilitate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie deservicii in vederea elaborarii unui studiu de fezabilitate si a prestarii de servicii de consultanta pentru identificare program finantare, asistenta elaborare plan de afaceri si cerere de finantare in vederea realizarii de investitii pentru extinderea/diversificarea activitatii societatii din cadrul proiectului ?Consultanta realizare investitii in vederea diversificarii activitatii societatii?nr. cod PhaerseusRO02005/017-553.04.01.03.02.01 finantat prin linia bugetara PHARE/RO/2005/17-553.04.01
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.05.2008 16:19
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2008 16:30
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul SC SAJOR CAJU SRL din Barlad, str 1 Decembrie nr 68a, Cod Postal: 737026
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2008 17:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC SAJOR CAJU SRL din Barlad, str 1 Decembrie nr 68a, Cod Postal: 737026
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
in concordanta cu prevederile fisei de date
De la sediul SC SAJOR CAJU din Barlad, str 1 Decembrie nr 68a, Cod Postal: 737026Contravaloarea achitiei documentatie este de 150 leiPersoana contact: Matei Romulus Eugen tel: 0730618280
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer