Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de servicii telecomunicatii


Detaliu pentru invitatia numarul 333891
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 333891/17.08.2012
Denumire contract: achizitie de servicii telecomunicatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului BucurestiCod fiscal: 28412052, Adresa: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0731199333, Fax: 021&3358418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +407 31199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +407 31199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de servicii telecomunicatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de servicii telecomunicatii
II.1.6) CPV: 64200000-8 - Servicii de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
perioada de valabilitate a garan?iei de participareeste de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor , cuantumul garan?iei de participare va fi in suma de8709, 68 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari ? formularul 6 care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii conf art. 87(1) lit. b) din HG 925/2006: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a oferteiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se poate constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
garan?ia de buna execu?ie este 5% din valoarea contr se constitue printr-un doc de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari.daca garan?ia este redusa ca valoare ac are dreptul de a acceptadepunerea la caserie a unei sume in numerar, HG1045/2011 ? formularul 19.Garantia se constitue in 5 zile lucratoare de la semnarea contr Neconstituirea garantiei in termenul, da dreptul ac de a retine garantia de participare.pentru ofertanti din categoria IMM, garantia este 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1(L346/2004)ca se incadreaza in categoria IMMgarantia este valabila inca 14 zile de la finalizarea contractuluiGarantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91 si92 din HGR/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind eligibilitatea ? formular 12ADeclara?ie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C in concordan?a cu regulile de concuren?a ?i in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/2010Declara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 ? formularul 12BCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Persoanele juridice sraine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atesatare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care candidatul /ofertantul este rezident ca persoana juridic( copie dupa original ?i copie legalizata in limba romanaDeclara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i subcontractant, cat ?i ter?ul sus?inator . In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt Dir. Gen Ion ?incu, ?ef Serviciu buget Mihaela Carnaru, ?ef Juridic Carmen Barbu, ?ef Serviciu Achizi?ii Investi?ii Andrei Gabriel, Primar Gen Sorin Mircea Oprescu , consilieri locali: Anton Mihaela.Baica?an Irimie Gabriel, Badulescu Adrian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alex., Chiri? Nariana, Cosma Maria, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gra?iela, Florescu Drago?, Gaf Deac Ion, Giugulea Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu, Grogorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor, Iva?cu Tiberiu, Merean ?tefan. Mihailescu Ion, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Neme? Carmen, Nicorescu Virgil, Ni?u Robert, Paduraru Alex., Parvu Cosmin, Pop Romeo, Popa Grigore, Popa Maria, Popescu Costin, Potera?u Cornel, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu, Raicu Mircea, Raileanu Marius, Rizoiu Mircea, Ro?e?i George, Scarlat Horia, Sitaru Janina, Stan Ion, Stan Nicu?or, Tanase Ion, ?apardel Ana Claudia, ?ica Hora?iu, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin, Voicu Mihai, Zidarescu IonelaCertificat de participare cu oferta independenta Se va completa- formularul 11privind certificatul de participare cu oferta independenta conf. Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010 Persoane juridice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile de la data depuneri ofertei, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal: servicii telecomunicatii.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie egala sau mai mare decat, 435483, 87 lei fara TVA, Of trebuie sa atas copii ale bilant/doc echiv inreg la Adm Financ/Oficiul Reg Comin ultimii 3 ani. 2009, 2010, 2011Of trebuie sa atas copii ale bilant/doc echiv de la autorit competenta din tara de resed din care sa rezulte cifra de afaceri in ultimii 3 ani. Op ecnereziden?i vor prezenta traducerea autorizata ?i legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanurilor contabile nu este prevazuta de legisla?ia aarii de origine in care este stability operatorul economic, atunci acesta va rezenta alte documente edificatoareCand un grup de op econommdepune oferta comuna situatia econom si finan se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaMinim 1 recomandare pentru servicii similare cu cele din caietul de sarcini.Recomandarile/certificarile vor fi transmise/consemnate de o autoritate contractanta beneficiara produselor/de client privat beneficiar al produselor si vor fi depuse in original/copie legalizata sau copie lizibila cu menĂ­unea? conform cu originalul?In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ, Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, completata de liderul Asocierii, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuiesa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplin contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentruindeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului, Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoareva legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentatAutoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului de achizi?ie. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider., ,Se solicita experienta similara. Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor contracte similare obiectului prezentei proceduri de achizitie, Contractele de prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante/clienti privati. Maxim 2 contracte de servicii similare prezentate in Formularul de experienta similaracare sa aiba o valoare de cel pu?in435483, 87 lei fara TVA, Ofertantul va prezenta dovada ca detine personal tehnic de specialitate pentru asigurarea serviciilor din caietul de sarciniCertificate tip de re?ele ?i service de comunica?ii electronice eliberat de catre Autoritatea Na?ionala pentru Administrare ?i Reglementare in Comunica?ii conform art.176 pct.b din OUG 34/2006Prezentarea documentelor se va face in original/copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei. Nu se admit operatori economici in curs de certificare. Neprezentarea documentelor care fac dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii va conduce la descalificarea ofertei ca neconforma, Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 27001:2006 pentru sistemul propriu de management al securitatii informatiei. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sai copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei. Nu se admit operatori economici in curs de certificare. Neprezentarea documentelor care fac dovada certificarii ISO 27001:2006 pentru sistemul propriu de management al securitatii informatiei va conduce la descalificarea ofertei ca neconforma
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dE LA SEDIUL AUTORITATI ONTRACTANTE , B- UL LIBERTATII NR 18 , BNL 104, SECTOR 5 , BUCURESTI SAU IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer