Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii tiparire a buletinelor de vot pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senat din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL DAMBOVITA
Numar invitatie: 337662/18.10.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii tiparire a buletinelor de votpentru alegerea Camerei Deputatilor si Senat din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL DAMBOVITACod fiscal: 4279960, Adresa: B-DUL INDEPENDENTEI NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245/611036, Fax: 0245/211575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, nr. 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130017, telefon: +40 245611289, fax: +40 245211334, persoana de contact: ANTONETA RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Tricolorului, nr. 1, Targoviste, judetul Dambovita, Targoviste, Romania, cod postal: 130017, telefon: +40 245611289, fax: +40 245211334, persoana de contact: ANTONETA RADU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii tiparire a buletinelor de votpentru alegerea Camerei Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii tiparire a buletinelor de vot , in numar de 959.620 exemplare, pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 2.280 lei (conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ) .2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO35TREZ2715005XXX000233 ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform art. 86 alin. (6) din H.G. nr. 925/2006.5.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor conform art. 86 alin. (6) din H.G. nr. 925/2006 6.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 11 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire a garantiei de executie este cea prevazuta in art.90 alin.(1)-(3) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea , completat.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completatCerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte certificatul de atestare fiscala si certificatul privind plata impozitelor si taxelor localeModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cuprevederile legale in vigoare in Romania, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru persoanele juridice romane.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse , cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin (1) dinOrdinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011;Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completat in original.Observatie - persoane cu functii de decizie din cadrul Institutiei Prefectului ? judetul Dambovita : -ec.Emilian Rusu? Prefectul Judetului Dambovita-cons.jr.Antonel Jijiie ? Subprefectul Judetului Dambovita-ec.Vasile Ciocan ? sef serviciu in cadrul Serviciului Programe Guvernamentale, Conducerea Serviciilor Deconcentrate, -cons. jr. Ion Salcianu? sef serviciu in cadrul Serviciului contencios, contol legalitate acte, aplicarea apostilei.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr. 6Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator (in original), copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie ?conform cu originalul? in documentele de calificare) pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale.Persoane juridice/fizice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011, Cerinta nr. 2Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani ., Cerinta nr. 3In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1), d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minimum 220.000 lei. Contract similar = contract de prestari servicii privind tiparirea si/sau realizarea de materiale tipografice, respectiv ?servicii duse la bun sfarsit? pentru care s-a incheiat procesul- verbal de receptie. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.2In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura vor prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Operatorul economic trebuie sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa. Utilajele specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii sa aiba o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie., Cerinta nr. 5Spatiul necesar depozitarii hartiei si a buletinelor de vot tiparite pe care prestatorul trebuie sa-l detina trebuie sa fie de minimum 300 m2Nota: - spatiul necesar depozitarii hartiei si a buletinelor de vot tiparite trebuie asigurat impotriva efractiei si intemperiilor;
- paza acestuia se va asigura de catre beneficiar prin utilizarea personalului Jandarmeriei Romane., Cerinta nr. 6Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere din care sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de protectie a mediului) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din S.E.A.P., site-ul institutiei www.prefecturadambovita.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer