Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE


Detaliu pentru invitatia numarul 323881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI CALARASI
Numar invitatie: 323881/10.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI CALARASICod fiscal: 4293973, Adresa: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Calarasi, Telefon: 0242311984, Fax: 0242318976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Calarasi, Romania, cod postal: 910001, telefon: +40 242311984, fax: +40 242318976, persoana de contact: ELENA BETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI CALARASI, Adresa: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea a 290500 de exemplare pentru fiecare 4 (patru) tipuri de buletine de vot, respectiv de consiliul local, de primar, de consiliul judetean si de presedintele consiliului judetean, care contin fiecare un numar cuprins intre 4 la 16 pagini pe fiecare buletin de vot.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 7000 lei. Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in temeiul art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este de 3600 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: garantie de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul Institutiei Prefectului ? Judetul Calarasi, CUI 4293973, RO65TREZ2015005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Calarasi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1- Persoanele cu functie de decizie din cadrul: Institutiei Prefectului ? Judetul Calarasi sunt: - Prefect: Emil Musat- Subprefect: Miu NicolaeMembrii comisiei de evaluare : Miu Nicolae, Elena Ifrim, Lucica Bogdan, Elena Beta, Cojocaru Ana Simona, Grigore Angelica ; Membru de rezerva: Bucur Gabriela.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale referitoare la operatorul economic, Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF si Buget Local. Certificatele fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ?Certificat constatator ? emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, respectiv ?tiparire si activitati de servicii conexe tipaririPentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere autorizata in limba romana.Documentele solicitate vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico ? financiara.2.Cifra de afacerimedie anuala, in domeniul de activitate aferent contractului, sa fie de minim 600000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, a caror valoare/contract depaseste 50000 lei.2.Prezentarea de catre operatorul economic a echipamentelor de care dispune pentru realizarea contractului. Cerinta minima este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin 3 (trei) masini de tiparit adecvate tipului de hartie pusa la dispozitie de catre BENEFICIAR, 1 masina de debitat si 1 masina de faltuit, iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie.3.Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Persoana responsabila cu executarea contractului de servicii trebuie sa faca dovada participarii in cel putin un proiect similar (tiparire buletin de vot).4.Dovada detinerii unui spatiu min. 150 mp. la sediul unde desfasoara activitatea de tiparire
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer