Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE


Detaliu pentru invitatia numarul 337445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI CALARASI
Numar invitatie: 337445/16.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI CALARASICod fiscal: 4293973, Adresa: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Calarasi, Telefon: 0242311984, Fax: 0242318976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Calarasi, Romania, cod postal: 910001, telefon: +40 242311984, fax: +40 242318976, persoana de contact: ELENA BETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTIA PREFECTULUI CALARASI, Cod fiscal: 4293973, Adresa: Municipiul Calarasi, str. Sloboziei, nr. 9-11, judetul Calarasi, Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (INSTITUTIAPREFECTULUI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice in vederea tiparirii buletinelor de vot ce vor fi utilizate pentru desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat, in judetul Calarasi , conform specificatiilor cuprinse in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 3000 lei. Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in temeiul art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, este de 1500 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: garantie de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul Institutiei Prefectului ? Judetul Calarasi, CUI 4293973, RO65TREZ2015005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Calarasi.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din formularul 14.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? completat, semnat si stampilat conform Formularului 1din sectiunea Formulare, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 modificata si completata? completat, semnat si stampilat conform Formularului 2din sectiunea Formulare, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completat, semnat si stampilat conform Formularului 3 , din sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ? completat, semnat si stampilat conform Formularului 4, din sectiunea Formulare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completat, semnat si stampilat conform Formularului 5, din sectiunea Formulare, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine).Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale ? eliberat de primaria locala (sau echivalent pentru persoane juridice straine) (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele cu functie de decizie din cadrul: Institutiei Prefectului ? Judetul Calarasi sunt: - Prefect: George IACOB, - Subprefect: Cornel COMAN, Membrii comisiei de evaluare : Cornel Coman, Elena Ifrim, Lucica Bogdan, Elena Beta, Cojocaru Ana Simona, Grigore Angelica ; Membru de rezerva: Bucur Gabriela. ?Certificat constatator ? emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, respectiv ?tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii?- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico ? financiara, Bilanturile contabile anuale, la data de 31 Decembrie, pe ultimii 3 (trei) ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor (2009, 2010, 2011).2. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 290000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.cerintas este indeplinita daca se prezinta cel putin un contract similara carui valoare sa fie de minim 130000 lei. Se vor considera trei ani incheiati de la data limita de depunere a ofertelor.2. Prezentarea de catre operatorul economic a echipamentelor de care dispune pentru realizarea contractului. Cerinta minima este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin 3 (trei) masini de tiparit adecvate tipurilor de hartie pusa la dispozitie de catre BENEFICIAR, 1 masina de debitat si 1 masina de faltuit, iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii si sa detina o pondere de cel putin 60% din totalul utilajelor precizate in declaratie., 3. Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Persoana responsabila cu executarea contractului de servicii trebuie sa faca dovada participarii in cel putin un proiect similar.4. Dovada detinerii unui spatiu min. 150 mp. la sediul unde desfasoara activitatea de tiparire. Se solicita ca tiparirea buletinelor de vot precum si celelalte operatiuni implicate sa se realizeze intr-o singura locatie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer