Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 01191 | 01489 | 01545 | 01557 | 01602 | 01704 | 01714 | 01714 pitesti | 01794 | 01812 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii tipografice pentru Proiectul POSDRU ID63709


Detaliu pentru invitatia numarul 333671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 333671/14.08.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii tipografice pentru Proiectul POSDRU ID63709
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, camera 14, parter, C.U.I.: 13729380IBAN: Pentru plati catre operatorii economici: RO45TREZ70023650156XXXXX, deschis la ATCPMB., Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 213104219, fax: +40 213104219, persoana de contact: Yvonne Lacrois
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, etaj II, holul mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii tipografice pentru Proiectul POSDRU ID63709
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ia de servicii tipografice pentru tiparirea ?i editarea unui numar de 3 titluri pentru proiectul POSDRU ID 63709.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma fixa, 2% din valoarea estimata, fara TVA se constituie astfel = 2100 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 de zile, de la data termenului de primire a ofertei.Garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei financiare.Instrumentul de garantare trebuie sa respecte prevederile art.86, alin.1-3 si alin.6 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform prevederilor art.87 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si prevederilor art.278 din OUG 34/2006 cu modificarile si completariel ulterioare, in acest caz ofertantului i se va retine 1% din valoarea estimata, respectiv suma de 1050 lei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, in suma fixa reprezentand 8% din valoarea contractului (fara TVA) ce va fi atribuit (constituita dupa semnarea contractului)- Formularul nr.7.Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna execu?ie se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada de valabilitate a ofertei financiare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu iti indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul va notifica prestatorul, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model Anexa 2a) - original.Cerinta nr. 2 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (model Anexa 2b) - original.Cerinta nr. 3 Fisa de informatii: Fisa de informatii generale (model Anexa. 3) - original. Pentru determinarea echivalentei leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual afisat de BNR.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1): Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006. model Anexa 2c - original. Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Ecaterina Andronescu, ministru; Gigel Paraschiv, secretar de stat, Iuliana Lascu, secretar general, Monica Anisie, secretar general adjunct, Mihai Paunica, director general DGEFRU, Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabilitate, Ionela Milutin, director general DGJ, Bogdan Puscas, director DAA, Niculae Cristea, manager proiect.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta oblogatoriu acest formular.Cerinta nr. 5 Certificat de participare: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-Anexa 5.Cerinta nr. 6 Certificate fiscale: Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna precedenta celei in care se prezinta oferta. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat in luna precedenta celei in care se prezinta oferta, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Cerinta obligatorieCerinta nr. 1 Certificat constatator: Certificat constatator emis de O.N.R.C. valabil la data deschiderii ofertei, conform legislatiei in vigoare-in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obliga?ia de a transmite Certificatului ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri: Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii pe ultimii 3 ani in original (Formularul 5). Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala cel pu?in egala cu valoarea estimata a achizitiei., Cerimta nr.2 Bilanturile contabile: Prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Anexa 7 ? original semnat si stampilat, Cerinta nr. 2 Experienta similara : Ofertan?ii vor face dovada a minim 1 contract de serviciisimilar., Cerinta nr. 3 Recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au executat servicii similar ? minim o recomandare, Cerin?a nr.4Acreditare CNCSIS/CNSIS Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer