Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de servicii tipografice privind imprimarea buletinelor pentru alegerile locale din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BUZAU
Numar invitatie: 324391/18.04.2012
Denumire contract: Achizitie de servicii tipografice privind imprimarea buletinelor pentru alegerile locale din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BUZAUCod fiscal: 4299437, Adresa: STR. NICOLAE BALCESCU NR. 48, Buzau, Telefon: 0238/726196, Fax: 0238/726196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE BALCESCU NR. 48, Buzau, Romania, cod postal: 120246, telefon: +40 238726196, fax: +40 238726196, persoana de contact: PEHINIANA COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul institutiei-Municipiul Buzau, str.N.Balcescu nr. 48, camera 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de servicii tipografice privind imprimarea buletinelor pentru alegerile locale din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: tiparirea buletinelor de vot pentru alegerile locale din judetul Buzau din 10 iunie 2012
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 si este in cuantum de10.000lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
-In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul RO33TREZ1665005XXX004257 deschis la Trezoreria Municipiului Buzau;
-Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestattie care va fi respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in temeiul art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 4309 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-formularul 1b) declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006-formularul 2c) Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- formularul 3.d)Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul 4.e) Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.f) Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1) din Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.509/2011; Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment , incapacitate de plata, etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ?Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 4 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc. care sa insumeze o valoare de 500.000 lei. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivul mediuanual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Persoana responsabila cu executarea contractului de servicii trebuie sa faca dovada participarii in cel putin un proiect similar(tiparire buletine de vot), Prezentarea de catre operatorul economic a echipamentului de care dispune pentru realizarea contractului; cerinta minima este ca operatorul sa prezinte cel putin doua masini adecvate tipului de hartie pus la dispozitie de catre beneficiar, specificat in caietul de sarcini iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii, Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, - Spatiul necesar depozitarii hartiei si a buletinelor de vot tiparite pe care prestatorul trebuie sa-l detina este de minimum 150 m2 Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer