Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE SI SERVICII CONEXE CPV79800000-2


Detaliu pentru invitatia numarul 336719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 336719/04.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE SI SERVICII CONEXE CPV79800000-2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL GIURGIUCod fiscal: 5026613, Adresa: str. Bucuresti nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0246214941, Fax: +40 0246214263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0246214941, fax: +40 0246214263, persoana de contact: VALENTIN MOCANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului Judetul Giurgiu, cu sediul in municipiul Giurgiu, str. Bucuresti nr.10, cod postal 080045, tel.+40 246214941
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE SERVICII TIPOGRAFICE SI SERVICII CONEXE CPV79800000-2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice in vederea tiparirii buletinelor de vot ce vor fi utilizate pentru desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat, din anul 2012, din judetul Giurgiu.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 108 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Cuantumul garantiei de participare este de 2.482 lei ( egala cu 2%din valoarea estimata, si cel putin egal cusuma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din OUG nr.34/2006).?Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul Institutiei Prefectului ? judetul Giurgiu, CUI 5026613, RO33TREZ321500512XXX002116 deschis la Trezoreria Municipiului Giurgiu.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, respectiv neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, Formularul 1 (in original) din sectiunea Formulare, completat, semnat si stampilat;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, Formularul 2 (in original) din sectiunea Formulare, completat, semnat si stampilat;
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, Formularul 3 (in original) din sectiunea Formulare, completat, semnat si stampilat;.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 4 (in original) din sectiunea Formulare, completat, semnat si stampilat, Persoanele cu functie de decizie din cadrul Institutiei Prefectului judetul Giurgiu sunt: prefect-Nina Carmen Crisu, subprefect- Silvia Craita.Membrii comisiei de evaluare sunt: Baiceanu Liliana, Saracila Alina, Mateciuc Alina, Ivan Ioanitescu Aura, Mocanu Valentin. Membru de rezerva: Stancuna Constanta.- prezentarea Declaratieiprivind calitatea de participant la procedura, Formularul 5 (in original) din sectiunea Formulare, completat, semnat si stampilat, - prezentarea in original a Certificatului de atestare fiscala eliberat deorganul de administrare fiscala al unitatii administrativ- teritoriale pe raza caruia operatorul economic isi are sediul social, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, - prezentarea in original aCertificatului eliberat de autoritatatea publica localain a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul social, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificat constatatorONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, respectiv ?tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii?;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca operatoruleconomic se afla in incapacitate de plata.Pentru persoanele juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile anuale la data de 31 decembrie pe ultimii 3 ani fiscali consecutivi incheiati de la data limita pentru depunerea ofertelor (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente., Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 124.100 lei, (cifra de afaceri solicitata este globala, conform art.185 din OUG34/2006, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa prezinte cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire care sa insumeze o valoare de minim valoarea estimata., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Declaratii referitoare la efectivulmediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Persoana responsabila cu executarea contractului de servicii trebuie sa faca dovada participarii la cel putin un proiect similar .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer