Achizitie publica - Achizitie de sevicii pentru realizarea evenimentelor ?Renasterea Cetatii Rupea? si ?Rupea-m gura targului? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?
Detaliu pentru invitatia numarul 343645
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343645/07.03.2013
Denumire contract: Achizitie de sevicii pentru realizarea evenimentelor ?Renasterea Cetatii Rupea? si ?Rupea-m gura targului? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL RUPEACod fiscal: 4443388, Adresa: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Telefon: 0268260490, Fax: 0268260490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Romania, cod postal: 505500, telefon: +40 268260490, fax: +40 268260788, persoana de contact: DANIELA MIRELA DARABANT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UAT Orasul Rupea, Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Sala de sedinte etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de sevicii pentru realizarea evenimentelor ?Renasterea Cetatii Rupea? si ?Rupea-m gura targului? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea evenimentelor ?Renasterea Cetatii Rupea? si ?Rupea-m gura targului? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?, conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 754.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.600, 00 lei.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in contul RO17TREZ13321160250XXXXX Trezoreria Rupea, CF 4443388 - Formular 1. Se va prezenta declaratia pe propria raspundere prinvind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)-Formular 16.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma: intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din aceasta valoare in conformitate cu art. 278 indice 1, litera a, din OUG 34/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formular nr.1a)Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Form1;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dumitrescu Flavius ? Primar, Comaniciu Pompiliu ? Viceprimar, Roman Ioana Madalina ? Secretar, Calbeaza Elena ? Contabil sef, Darabant Daniela Mirela ? Cons. Achizitii. Consilieri: Dumbrava Gabriel, Torro Ida, Mitric Ioan Cristian, Helwig Karl Gotfrieg, Roman Silviu, Suma Bogdan, Hohoi Vasile, Boitor Mircea, Bardas Nicolae Liviu, Hosszu Attila, Pascu Dorel Amos, Cojocaru Vasile, Cruceriu Constantin, Baba Dorin.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, si pentru toate punctele de lucru declarate sau echivalent.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare;NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri a of globala (op ec sau membrii asoc impreuna) pe ultimii 3 fin (2012, 2011, 2010) tb sa fie in val de minim 160.000 lei.OP ec tb sa prez Form 6?Info gen si anexate doc care sa reflecte o imagine fidela a sit ec (bil contab/raport audit daca este cazul).In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste doc.AC isi rezerva dreptul de a sol of? PJ rom si PJ straine ? prez si a altor doc in cazul in care cele nom la alin precedent nu sunt relev.Of care tb sa efectueze conv altor monede vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stab de BNR, www.bnr.roOp ec care se incadr in categ IMM benef de prev Lg346/2004: red cu 50% a val sol pt dem CAmedii, pe baza decl din care sa rez ca se incadr in categ I.M.M.-urilor., Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of tb sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru dep of, a prestat serv similare in val cumulata de cel putin 80.000 lei fara TVA.Completare Form7, Fisa de Exp sim si Form7.1Copii ale contr de serv care certif exp similara;Certificari/ref din partea benef pt contr prez cf cerintei (certificarea/referinta trebuie sa includa cel putin informatiile minime solicitate).In cazul in care contr contin clauze de confid, care impiedica prez lor, of este obligat sa prez pag din contr din care sa rez partile contractante, ob durata, pretul precum si pag cu semnaturi.In cazul in care contr sunt expr in Euro, se vor folosi ratele medii anuale BNR., Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente: -echipament de inregistrare a sunetului-aparat fotografic-sistem stabilizare a imaginii-camera high definition, -trepiezi si accesorii de filmare, -kituri de filmare in locatie, -lumini statice si mobile, -statie de montaj.Se va completa de catre ofertanti o declaratie referitoare la echipamentele tehnice Form 20 si 20a, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii insotita de documente doveditoare ale formei de proprietate (proprie/inchiriere/leasing)., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul). Angajament ferm ? in forma autentica Formular nr. 15 - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006, Of tb sa faca dovada ca pot asig pt indepl contr, minim 2 pers care vor fi implicate in ducerea la indepl a contr.a)expert specializat designer grafic;b)operator productie radio-tvForm8;Form9; CV (Form 10) maxim 4 pag (daca este cazul). Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV; Standard privind sistemele de management al calitatii -certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al contractului. Prezentare certificat ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 16:43