Achizitie publica - Achizitie de sevicii pentru ?Realizarea materiale de promovare? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?
Detaliu pentru invitatia numarul 343845
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343845/13.03.2013
Denumire contract: Achizitie de sevicii pentru ?Realizarea materiale de promovare? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL RUPEACod fiscal: 4443388, Adresa: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Telefon: 0268260490, Fax: 0268260490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. REPUBLICII nr. 169, Rupea, Romania, cod postal: 505500, telefon: +40 268260490, fax: +40 268260490, persoana de contact: DANIELA MIRELA DARABANT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UAT Orasul Rupea, str. Republicii, nr. 169, Rupea, Sala de sedinte etajul 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de sevicii pentru ?Realizarea materiale de promovare? din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta achizitii de sevicii pentru Realizare materiale de promovare din cadrul proiectului ?Renasterea Cetatii Rupea?. Album istoric (30.000 buc); Pliante (40.000 buc) tiparite trilingv?roman-englez-german ; Calendare (1.000 buc) tiparit in limba romana ; Drapel exterior cu stema orasului si catarg (1 buc) ; Film documentar multiplicat pe suport DVD (5.000 exemplare) ; Panou informativ amplasat la intrarea in cetate (1 buc); Panou informativ amplasat pe DN13 (2 buc) ; Panou informativ amplasat in oras(4 buc) ; Panouri informative amplasate in cetate (descrierea punctelor de interes din cetate-20 buc). Alte detalii se regasec in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 391.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in contul RO17TREZ13321160250XXXXX Trezoreria Rupea, CF 4443388 - Formular 1. Se va prezenta declaratia pe propria raspundere prinvind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)-Formular 16.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Echivalenta leu/valuta (daca este cazul) se va calcula la cursul BNR din data de 15.03.2013.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv ? 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei in conformitate cu art. 278 indice 1, litera b, din OUG 34/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se accepta posibilitatea constituirii garantiei de buna executie si prin retineri succesive.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formular nr.1a)Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dumitrescu Flavius ? Primar, Comaniciu Pompiliu ? Viceprimar, Roman Ioana Madalina ? Secretar, Calbeaza Elena ? Contabil sef, Darabant Daniela Mirela ? Cons. Achizitii. Consilieri: Dumbrava Gabriel, Torro Ida, Mitric Ioan Cristian, Helwig Karl Gotfrieg, Roman Silviu, Suma Bogdan, Hohoi Vasile, Boitor Mircea, Bardas Nicolae Liviu, Hosszu Attila, Pascu Dorel Amos, Cojocaru Vasile, Cruceriu Constantin, Baba Dorin.6. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat sau echivalent.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local sau echivalent.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin 500.000 lei fara TVA.Completare Formular nr.7, Fisa de Experienta similara (Formularul nr.7.1)Se vor atasa orice certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor care certifica experienta similara;In cazul in care contractele sunt exprimate in Euro, se vor folosi ratele medii anuale BNR., Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul). Angajament ferm ? in forma autentica Formular nr. 15 - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 Standard privind sistemele de management al calitatii -certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente ? in domeniul CPV al contractului. Prezentare certificat ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2013 16:21