Achizitie publica - Achizitie de simulatoare tehnice de cercetare si stiintifice, echip biomedicale si echip de control
Detaliu pentru invitatia numarul 319806
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319806/30.01.2012
Denumire contract: Achizitie de simulatoare tehnice de cercetare si stiintifice, echip biomedicale si echip de control
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia Generala Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr.19, camera 105 , tel/fax +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia Generala Administrativ Economica, Str. Libertatii, Nr.19, Serviciul Achizitii Publice, tel/fax +40 251411752
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de simulatoare tehnice de cercetare si stiintifice, echip biomedicale si echip de control
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de simulatoare tehnice de cercetare si stiintifice, echipamente biomedicale si echipament de control cu raze X
II.1.6) CPV: 38970000-5 - Simulator tehnic de cercetare, de testare si stiintific (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 453 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1:148 lei; lot 2:124 lei; lot 3:86 lei; lot 4:20 lei; lot 5:32 lei; lot 6:120 lei; lot 7:150 lei; lot 8:88 lei; lot 9:122 lei; lot 10:58 lei; lot 11:64lei; lot 12:11 lei; lot 13:35 lei; lot 14:43 lei; lot 15:21 lei; lot 16:48 lei; lot 17:48 lei; lot 18:782 lei.2.Perioda de valabilitate ?minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor1.Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4?Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca.?Numerar depus la caseria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
Garantie de buna executie
In cazul in care se va incheia un contract de furnizare, compus din unul sau mai multe loturi, a carui valoare este egala sau mai mare de 70.000 lei fara TVA se solicita constituirea garantiei de buna executie.Aceasta este o decizie a conducerii Universitatii din Craiova, care are acest drept in conformitate cu art.89 din HG. 925/2006.In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 5%din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 9- Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garant de buna exec in conf. cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractant/Tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?In acest sens fiecare participant la oferta, asociat sau subcontractant, va prezenta o declaratie ? Formularul 2CLista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - RectorProf. univ. dr. ing. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Marcel Dracea ? ProrectorProf. univ. dr. Nicolae Panea ? ProrectorProf. univ. dr. ing. Dumitru Topan ? ProrectorProf. univ. dr. Edmond-Gabriel Olteanu ? ProrectorEc. Radu Naon Ciorbagiu ? Director General Administrativ EconomicEc. Demetra Lupu Visanescu ? Sef Serviciu Achizitii PubliceIng. Bogdan Ghita ? Sef Serviciu Gestiune Dezvoltare PatrimoniuIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaDr.ing. Catalin Rosculete ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaConf. Dr. Osiac Mariana- Facultatea de FizicaConf. Dr. Iacobescu Mihaela-Eugenia - Facultatea de FizicaLect. Dr. Negru Iulian - Facultatea de FizicaEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan - Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu -Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Vlad - Centrul de Management al Proiectelor Finantate din Fonduri StructuraleIng. Leonard Radoi - Centrul de Management al Proiectelor Finantate din Fonduri StructuraleCerinta nr. 1: Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8Cerinta nr. 2: Declaratii privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare formular 2A. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 Certificat de participare cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, Tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2CIncadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator ) a documentelor de mai jos1. Prezentarea formularului 3A si 3B (pentru tert sustinator), ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 ?Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate, (original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse similare., Cerinta nr. 2Document/proces verbalSe solicita prezentarea cel putin a unui document/proces verbal din partea unui beneficiar (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul). Ofertantul va prezentadocumente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a livrat produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, informatii suplimentare se pot obtine la telef/fax +40 251411752 Serviciu Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 13:13