Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de ulei, margarina si apa minerala


Detaliu pentru invitatia numarul 341077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 341077/17.12.2012
Denumire contract: Achizitie de ulei, margarina si apa minerala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: +40 213191900, Fax: +40 213191966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stanislav Cihoski nr. 5, etaj 2, camera 5204, sector 1, Bucuresti, telefon +40 213191900, +40 213191966, [email protected], [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stanislav Cihoski nr. 5, etaj 2, camera 5204, sector 1, Bucuresti, telefon +40 213191900, +40 213191966, [email protected], [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de ulei, margarina si apa minerala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de ulei, margarina si apa minerala pentru cantina Moxa a Academiei de Studii Economice pentru anul 2013.
II.1.6) CPV: 15400000-2 - Uleiuri si grasimi animale sau vegetale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 197.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, aferenta fiecarui lot este prezentata in Anexa B(mai mica sau egala cu 2% din valoarea minima estimata a cotractului, conform art 43^1 OUG 34/2006). Pentru garantiile de participare depuse in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile, datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor si se va constituiconform art. 86( 1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul doveditor al platii se depune, cu stampila bancii in original, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Constituirea garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare); Constituirea garantiei de participare prin virament, cu ordin de plata, se va facein contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti - cod fiscal 4433775. I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei pentru participare si buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie ? tip (conform Partii III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei; ? Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine din garantia de participare potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 procent de 1%din valoarea estimata a contractului(minima ), aferenta fiecarui lot , respectiv suma de 910lei/lot 1 si924 lei/lot 2.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5%(cinci la suta)din val contr fara TVA- Modalit de constit: conf Art. 90 ? alin.(1) sau alin. (2) din HG 925/2006, cu modific si complet ult.Plata cu numerar a garantiei de buna executie se efectueaza la Casieria A.S.E., de la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2?4, orar de funct L?J: intre orele 11.00?14.00, V intre orele 11, 00?12, 30;a)Perioada de valabilit a garantiei de buna executie va fi cu cel putin 10 zile mai mare fata de perioada de valabilit a contr.b)I.M.M.?urile pot plati 50% din contraval garantiei de buna executie, conf art.16 din Legea nr. 346/2004 , dar numai cu cond de a prezenta, autorit contractante, in original (sau in copie legalizata), o declaratie?tip (conf Partii III a doc de atribuire ? Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei;c) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conf art. 92-din H.G. 925/2006, cu modific si complet ult.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindeligibilitatea - Cerinte obligatorii: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Vor trebui prezentate si de tertul sustinator sau asociati, daca este cazul. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Cerinte obligatorii: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Vor trebui prezentate si de tertul sustinator sau asociati , daca este cazul. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinte obligatorii: Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. 4.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006coroborat cu Ordinul 170/2012, completata in conformitate cu Formularul 12 D(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Nastase Pavel, Rector; Sova Robert Aurelian, prorector ; Dinulescu Loredana, director economic; Nicoleta Madalina Miu, sef serviciu financiar, Dima Daniela, sef serviciu achizitii; Alice Herscher sef birou achizitii ;Madalina Neacsu Paraschiv, jurist; Alexandru Tudor , economist; Virginia Nastase, Director- Directia Sociala; Geta Bardac, economist. a) acest documentse solicita sieventualilor subcontractanti;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 5.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta - Cerinte obligatorii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E. Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie egalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Nota: 1. Autoritateacontractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: 2009, 2010, 2011, egala sau mai mare decat: 172.900lei/lot 1 si 175.500lei/lot 2; (1, 9 ori val estim a contr-val minima.IMM?urile beneficiaza de reduceri cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri, conf prev Art.16?(2)din Legea nr346/2004.Pt echivalenta lei-valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.pt anul 2009:4, 2373 Lei/Euro; -pt anul 2010:4, 2099Lei/Euro; -pt anul 2011:4.2379 Lei/Euro; se completeaza formularul nr.1; 2.Angajament de sustinere financiara (dc este cazul)-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit ec si fin, invocand si sustinerea acordata de o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care, aceasta din urma confirma faptul ca va pune, la dispoz ofertantului res fin invocate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privindutilajele, instalatiile si mijloacele tehniceOfertantii vor prezenta o ?Declaratie privindutilajele, instalatiile si mijloacele tehnice ? care va cuprinde in mod expres : ?Situatiamijloacelor de transport? , adecvate pentru transportul produselor alimentare perisabile, avand in vedere ca pentru livrarea marfii la sediul Cantinei Moxa, exista restrictie de circulatie in zona respectiva pentru mijloacele de transport cu o capacitate mai mare de: 3, 5 tone.2.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul);3.Informatii privind asociatii (daca este cazul);4.Informatii privind tertul sustinator(daca este cazul)In cazul existentei tertilor sustinatori acestia vor prezenta declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69^1, art.180 si art 181 lit.a) , c^1 si d) din OUG 34/2006; 5.Mostrepentru toate produsele aferentelotuluinr.1 si lotului nr.2 SR EN ISO 22000:2005 emis pentru firma ofertanta, in termen de valabilitate.Ofertantii vor prezenta documentul - SR EN ISO 22000:2005 ? ?Sisteme de management al sigurantei alimentelor. Cerinta pentru orice organizatie din lantul alimentar? ? specifica cerintele pentru un sistem de management al sigurantei alimentelor, atunci cand o organizatie din lantul alimentar are nevoie sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman.Documentul trebuie sa fie in termen de valabilitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer