Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de Ulei mineral electroizolant tip TR 30.01 sau echivalent pentru transformatoare de putere si intreruptoare


Detaliu pentru invitatia numarul 330563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTRIFICARE CFR S.A.
Numar invitatie: 330563/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie de Ulei mineral electroizolant tip TR 30.01 sau echivalent pentru transformatoare de putere siintreruptoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRIFICARE CFR S.A.Cod fiscal: 16828396, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU 38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213192512, Fax: 0213119838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii feroviare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de Ulei mineral electroizolant tip TR 30.01 sau echivalent pentru transformatoare de putere siintreruptoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ulei mineral electroizolant tip TR 30.01 sau echivalent pentru transformatoarele de putere siintreruptoarele cu ulei putin aflate in componenta instalatiilor de electrificare a caii ferate, si in intretinerea si exploatareaS.C. ?ELECTRIFICARE C.F.R.? S.A
II.1.6) CPV: 09211640-9 - Uleiuri utilizate ca izolanti electrici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 133.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2296 lei , iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004 , 50 % din suma anterior mentionata.Garantía de participare, se poate constitui in urmatoarele moduri: ? Scrisoare de garantie bancara in favoare autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate ceruta ( Formular nr 28 )? cu Ordin de plata ? de virare a cuantumului garantiei de participarein contul RO95BPOS70406003841ROL01 deschis la Bancpost Bucuresti, Sucursala Palat CFR, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent al autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor, in caz contrar se va prezenta in SEAP ordinul de plata in originalPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 zile prin raportare la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in corelatie cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va retine dingarantia de participarea ofertantului care a depus o contestatie la C.N.S.C. si care a fost respinsa, in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele prevazute la art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1%din valoarea fara TVA a contractului (0, 50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004)Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printro scrisoare de garantie bancara de buna executie(Formular nr . 27) sau prin retineri , in cuantum de 1%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (0, 50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-- se va completa si prezenta : formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 - Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;Cerinta nr. 3 - Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr 314/12.10.2010 ;Cerinta nr. 4 - Evitarea conflictului de interese - formularul B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante.In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dl Truica Ionel ? director general; Ioana Paliu ? director economic; Ion Gavrila ? director exploatare; Gabriel Badut ? director tehnic , respectiv Radu Bogdan, Clipcea Dragos, Balasoiu Nicoleta, Gae Ionela , Circeag Ilie si Chitan Mihaela ? membrii in comisia de evaluare a ofertelor. Cerinta nr. 1Activitatea supusa procedurii de achizitie sa faca parte din obiectul de activitate al operatorului economic - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? din care sa reiasa obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator sau dupa caz, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. In cazul persoanelor juridice /fizice straineDocumentelevor fi prezentate in traducere legalizata si autorizataCerinta nr. 2Autorizatii specifice contractului - 1. Autorizatia de comercializare emisa de catre S.C. Electrica S.A2. Autorizatia de Furnizor Feroviar / Agrement Tehnic pentru produs, eliberata de Autoritatea Feroviara Romana ? AFER
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferentobiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta, Capacitatea operatorului economic de a sustine financiar indeplinirea si finalizarea contractului si a veridicitatii datelor declarate de ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract care a avut ca obiect livrarea de produse similare in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer