Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie de usturoi, ceai, sare, gris si malai


Detaliu pentru invitatia numarul 350275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 350275/10.07.2013
Denumire contract: achizitie de usturoi, ceai, sare, gris si malai
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: +40 251561777, Fax: +40 251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie de usturoi, ceai, sare, gris si malai
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 17
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru: min 1616 kg usturoi, 18232 kg sare alimentara, 607 kg ceai plante, 3112 kg gris, 2530 kg malai si max 1796 kg usturoi, 21421 kg sare alimentara, 643 kg ceai plante, 3681 kg gris, 3795 kg malaicontract-subsecvent: min 114 kg usturoi, 962 kg sare alimentara, 37 kg ceai plante, 191 kg gris, 155 kg malai si max 128 kg usturoi, 1074 kg sare alimentara, 39 kg ceai plante, 226 kg gris, 233 kg malai
II.1.6) CPV: 03221113-1 - Ceapa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 283.94 - 42, 856.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1-300 lei, lot 2-170 lei, lot3-90 lei, lot4-140 lei, lot 5-140 lei.Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. La procedura online desfasurata, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatoriieconomici pana la data limita de depune a ofertelor. In cazul utilizarii instrumentelor de garantare bancara pentru constituirea garantiei de participare, acestea se vor prezenta in original.In cazul in care apar contestatii la CNSC, respinse ca nefondate, se va retine contestatarilor din garantia de participare suma calculata conform OUG 34/2006, art 278^1. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Pentru sumele constituite in valuta se va lua ca si curs de referinta, cursul valutar din data de 10.07.2013, curs BNR.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, cf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2. Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Calota Marin-dir adj DSDRP, Stefan Sorin-director adj ec-admin, Craioveanu Ion-sef serv productie si venituri proprii, Lazaroiu Alina-ctbl sef, Udrea Nicusorviza-CFP, Petre Corneli-viza CFP, Demetrian Cosmin-ALOP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Dine Alin-responsabil achizitii, Sandu Paul-responsabil economic , Popescu Mihaela-responsabil economic, Radu Mihai-responsabil economic, Subitz Eugenia-responsabil economic, Chirita, Cosmin Marius-responsabil ecomonic, Vulpe Victoria- consilier juridic).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit iar informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? Formularul va cuprinde livrari deproduse similare si va contine obligatoriuvalori si nume beneficiari. Se va anexa 1 certificat de buna executie contractelor/recomandare de la beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire la activitatea desfasurata si mentinata in lista cf art 188.1.a din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer