Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de utilaje pentru prelucrare si balotare deseuri PET prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527


Detaliu pentru invitatia numarul 342266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA "DEPRESIUNEA HOREZU"
Numar invitatie: 342266/31.01.2013
Denumire contract: Achizitie de utilaje pentru prelucrare si balotare deseuri PET prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA "DEPRESIUNEA HOREZU"Cod fiscal: 18167568, Adresa: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Telefon: 0250860190, Fax: 0250860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250861305, fax: +40 250861305, persoana de contact: Munteanu Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Asociatiei Depresiunea Horezu, str. 1 Decembrie, nr 7, loc. Horezu, jud Valcea, cod 245800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare si implementare proiecte pentru locuitorii din Microregiunea Horezu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de utilaje pentru prelucrare si balotare deseuri PET prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de utilaje pentru prelucrare si balotare deseuri PET prin leasing financiar in cadrul proiectului POSDRU/84/6.1//S/56527
II.1.6) CPV: 66114000-2 - Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1500 lei. Valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a GP ?in conformitate cu art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006. Suma se va putea vira in contul: RO26RZBR0000060007238647, deschis la Raiffeisen Bank, in numele Asociatiei Depresiunea Horezu, cod fiscal 18167568 iar persoana juridica va prezenta OP vizat de banca sau de societatea de asigurari; se va specifica denumirea contr pt care s-a constituit GP. GP se poate constitui si prin depunerea la casieria AC a sumei in numerar sau prin scrisoare de garantie bancara Formularul nr. 4? Scrisoare de GP.GP se va prezenta separat nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si se ataseaza la coletul sigilat in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor ; Formular 9. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M Formular 11(daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de dep a ofertelor.Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului GP este necesar ca fiecare op ec asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM.In conf cu art 278.1 alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie depusa de un ofertant ca fiind nefondata AC va retine contestatarului din GP suma de 825 lei (1% din valoarea estimata a contractului)
Garantie de buna executie
GBE se constit cf preved art. 89 alin.(2) din HG nr. 925/2006. Cuantumul GBE 5 % din pretul contr. fara TVA. GBE se poate constit in oricare din formele de la art 90 alin 1), 2)sau 3)din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011. In cazul prevazut la art 90 alin. 3) din HG 925/2006 suma min depusa initial va fi de 0, 5% din val ctr. fara TVA.Nota: Ofertantul castigator are oblig de a constit GBE a contr in conditiile de mai sus in max 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. AC va elibera/restitui GBE conform art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. IMM-urile benef de preved legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii doc justif coresp
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul1. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 1, si Formularele 14, 15, 16 (dupa caz).2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura Formular 2A.3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2B.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr 170/2012 persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legaturacu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte ADH care aproba si bugetul aferent achizitiei ? Jr. Savulescu Ion-Eugen, responsabil financiar AC: Ec. Vasile Stelian Iordache, Comisia de evaluare: Presedinte si coordonator achizitii publice: Ing. Munteanu Vasile, Membrii: Ing. Andreescu Adrian, Ec. Dugulan Adrian, , Ec. Olteanu George-Daniel, Ec. Tanasie Nicoleta-Valentina.4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2C.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 2 numai pentru situatiileprevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: - Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului - Formularele 10.A, 10.B, 10.C si 10.D - privind asociati/subcontractanti Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei care ar conduce la situatiile prevazute in art 181 din OUG 34/2006 sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriPrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 2012), care sa fie de min. 100.000 lei (exlusiv TVA).Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.- Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerintase poate indeplinii prin cumul de catre membrii grupuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sademonstraze ca a furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul a cel mult 3 contracte de furnizare, produse similare in valoare de min. 50.000 lei Nota: Pentru contractele realizate in asociere se va lua in calcul doar valoarea care reprezinta participarea ofertantului la contractul respectiv-lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani - certificate/documente edificatoare careprobeaza/confirma indepl cerintelor de calif. si anume ptr contr.inscrise in formularul 5, se vor prezenta facturi/contracte/comenzi/alte documenterelevante emise de catre Beneficiari sau alte entitati competente in care sa se regaseasca elementele necesare pentru indeplinirea cerintelor de calificare. Nota: 1 Formularul nr. 5 va fi completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda atat contractele liderului cat si cele ale celorlalti membrii ai asocierii, contracte care sunt relevante pentru indeplinirea cerintei nr.1. Formularulnr. 5 va fi semnat si stampilat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. Nota 2: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei nr. 1 , in conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului. Nota 3: Persoanele juridice straine pot prezenta pentru certificatele /documentele edificatoarementionate la punctul a) de mai sus alte documente justificative similare prin care sa se demonstreze indeplinirea cerintei inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, Ofertantul va prezenta pentru fiecare tip de utilaj fisa de prezentare a utilajului in care se vor specifica toate datele acestuia (caracteristici tehnice, fotografii, etc). Fisele de prezentare a utilajelor pot fi depuse in oferta atat pe format scris cat si electronic Certificat de atestare ISO 9001 sau similar pentru managementul calitatii in domeniul care face obiectul prezentei proceduri sau echivalent.Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operatoreconomic este in curs de certificare . Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fostauditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer