Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA VLADENI,JUDETUL BOTOSANI


Detaliu pentru invitatia numarul 351973
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladeni
Numar invitatie: 351973/05.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA VLADENI, JUDETUL BOTOSANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna VladeniCod fiscal: 3748490, Adresa: com.vladeni, jud.botosani, Vladeni, Telefon: +40 0231551500, Fax: +40 0231551500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.vladeni, jud.botosani, Vladeni, Romania, cod postal: 717460, telefon: +40 231551500, fax: +40 231551500, persoana de contact: voicu murariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Comunei Vladeni, judetul Botosani situat in satul Vladeni, comuna Vladeni, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA VLADENI, JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea unei autobasculante, varianta 6x4, vehicul tip bascula, greutatea totala admisa 26.000 t.norma de poluare EURO 5. Detaliile se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 194 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui cf cu HG925/2006, art. 86, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. GP se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul GP este de 3.400 lei. GP se poate constitui si prin ordin de plata(OP) in cont RO92TREZ11624840271XXXXXdeschis la Trezoreria Mun Botosani, cod fiscal 3748490. Indiferent de modalitatea de emitere a OP(pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (prin ?tampila bancii) pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere. Indiferent de modalitatea de constituire a GP, in conf. cu art.278 ind 1 din OUG34/2006, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi de: 3400 lei. Garantia de participare se va restitui conform cu art.88, din HG925/2006.3.In cazul in care GP este depusa in alta valuta decat lei, se va face echivalenta lei/valuta la o data cu 5 zile inainte de TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Conform art. 90, alin. (1) din H.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA.GBE se constituie in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data la care ofertantul declarant castigator va lua cunostinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor locale.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006...
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular F3)Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(formular F4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular F5)Certificat de participare cu oferta independent (F 13)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 (F14)Persoanele cu func'ie de decizie ]n cadrul Comunei Vladeni, judetul Botosani sunt: 1. Murariu Voicu- primar;2. Podariu Stefan-viceprimar ;3. Vinatoriu Catalina-secretar comuna ;4. Bozianu Maria-contabil;5. Movanu Radu-consilier local;6Chirila Gheorghe-consilier local;7. Stiuler Gianina Laura-consilier local;8. Chirila Sorin-consilier local;9.Axinte Neculai-consilier local;10.Padurariu Constantin-consilier local;11. Costiuc Mircea-consilier local;12.Cojocariu Costache-consilier local;13. Podaru Angela-consilier local;14.Drobota Gabriela-consilier local;15.Acasandrei Gheorghita-consilier local;16. Acasandrei Felicia Elena-consilier local;17. Mania Gheorghe-consilier local;18.Pomparau Ionut-consilier local; Comisiade evaluare: 1. Podariu Stefan- presedinte, 2.Vinatoriu Catalina-secretar comisie, 3.Ungureanu Cristina-membru comisie, 4.Manolache Paul-membru comisie, 5. Starica Elena-membru comisie Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data d3 31.12.2012Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: pretul cel mai mic
Numar kilometri parcursi
50
Descriere: Numar de kilometri cel mai mic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., atasata invitatiei de participare aferente
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer