Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie de utilaje si ustensile pentru proiectul Reabilitarea Parcului Balnear din statiunea Amara


Detaliu pentru invitatia numarul 322153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Amara
Numar invitatie: 322153/16.03.2012
Denumire contract: Achizitie de utilaje si ustensile pentru proiectul Reabilitarea Parcului Balnear din statiunea Amara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul AmaraCod fiscal: 4427889, Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara, Telefon: 0243/266.102, Fax: 0243/266.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr.91, oras Amaea, jud.Ialomita, Amara, Romania, cod postal: 927020, telefon: +40 243266102, fax: +40 243266102, persoana de contact: compartimentul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr.91, oras Amaea, jud.Ialomita, Amara, Romania, cod postal: 927020, telefon: +40 243266102, fax: +40 243266102,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie de utilaje si ustensile pentru proiectul Reabilitarea Parcului Balnear din statiunea Amara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de utilaje si ustensile pentru proiectul "REABILITAREA PARCULUI BALNEAR DIN STATIUNEA AMARA"? Lot 1: Un mini tractor pentru intretinut gazonul prevazut cu accesorii atasabile;? Lot 2: Masini de tuns gazon;? Lot 3: Ustensile specifice necesare intretinerii spatiilor verzi.
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:3.760, 00 leiLot 2:180, 00 leiLot 3:1.040, 00 leiValabilitate garantie de participare 90 zile, de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 10 Contul autoritatii contractane, RO29TREZ3915006XXX000126 deschis laTrezoreria Slobozia; cod fiscal 4427889 (Consiliul Local Amara).Garantia de participare se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante sau prin ordin de plata.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantatsaub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpapersoanei garantate.Documentele ce dovedesc plata garantiei de participare nu se introduc in plicul/coletul exterior ci se prezinta separat la depunerea ofertei.Suma care se va retine din garantia de participare in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art.278^1 din OUG nr. 34/2006pentru Lotul I este de 1880, 50 lei.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari in favoarea Autoritatii contractante in maxim 7 zile de la semnarea contractului.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituireaacesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului.ModelFormular 17.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia in care ofertantul omite sa prezinte unul dintre documentele de calificare solicitate, oferta sa va fi descalificata, fara a fi posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta 34/2006 modificata si completata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul lui legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform art. 11 alin. (4) din HG. Nr. 925/2006.In acest caz, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, acesta fiind de minim 3 zile lucratoare, potrivit art. 11 alin. (5) din HG. Nr. 925/2006.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica/profesionala vor fi indeplinite prin cumul.Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Formularul nr. 2 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaSe va completa: Formularul nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Se vor prezenta certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si plata taxelor locale eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romaneCerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 5 - CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2011Cerinta nr. 4: Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa Formularul nr.4Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: D-nul Moraru Victor ? primarul orasului Amara, D-nul Sohodoleanu Gheorghe ? viceprimarul orasului Amara (presedintele comisiei de evaluare), D-na Sohodoleanu Iuliana - secretarul orasului Amara, D-na Manole Iuliana ;D-na Gresianu Liliana , D-ul Calcea Aristide Nicolae ( membrii comisiride evaluare). Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelordin care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte pentru conformitate inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Persoane juridice /fizice romaneCifra de afacerimedie globala pe ultimii 3 ani inregistrati sa fie: Lot 1: minim 376.000 leiLot 2: minim 18.500 leiLot 3: minim 104.000 leiSe va completa Formularul nr. 6- INFORMATII GENERALE.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb furnizate de catre BCEpentru anul respectiv.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Central Europeana (BCE) pentru anul respectiv: AnulCurs Euro20083, 682620094, 239920104, 212220114.3557Ofertantii vor prezenta in copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? bilanturile contabilepe ultimii 3 ani inregistrati, Persoane juridice /fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livraride produse similare efectuate in ultimii 3 ani, pe fiecare lot, Cerinta nr. 2: Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii trei ani, cel putin o livrare care sa fi avut ca obiect: ? Lot 1: Utilaje agricole;? Lot 2: Masini de tuns iarba pentru peluze, parcuri si terenuri de sport;? Lot 3 Diverse echipamente de gradinarit.Suma valorilor produselor furnizate, incluse in livrarile prezentate de catre operatorul economic (pentru fiecare lot), trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a bunurilor pentru fiecare lot, respectiv: Lot 1:188.050 lei;Lot 2:9.315 lei;Lot 3:52.015 lei. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul .Algoritmul de calcul este: Oferta a carei propunere financiara este cea mai scazuta i se va acorda maximul de puncte, respectiv 100.Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar = (pretminim /pretofertat ) x 100;in care pretminim este pretul cel mai scazut ; Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil pentru proiect vor fi respinse; Orice erori aritmetice vor fi corectate conform legislatiei in vigoare
Termen de livrare
100
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul.Se va evalua termenul de livrare pe fiecare lot in parte . Termenul de livrare reprezinta perioada de timp scursa de la semnarea contractului pana la livrarea efectiva a tuturor bunurilor prevazute in cadrul unui lot.Pentru valori ale termenului de livrare mai mici de 8 zile nu se poate acorda punctaj suplimentar, iar pentru termenele mai mari de 30 zile oferta este neconforma.Pentru valori ale termenului de livrare cuprinse intre 8 si 30 zile calculul punctajului se face astfel . Pentru oferta cu valoare a termenului de livrare minim se acorda punctajul maxim de puncte, respectiv 100Pentru oferte cu valoare mai marea termenului de livrare decat oferta cu valoare minima (cuprinse intre valoareaminima si 30 zile) punctajul se calculeaza dupa relatiaPunctaj ?termen de livrare? = (termen livrareminim /termen livrareofertat ) x 100in care termen livrareminim este termenul de livrare cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Cu o solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer