Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE DE VEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA


Detaliu pentru invitatia numarul 355515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: POLITIA LOCALA SECTOR 5
Numar invitatie: 355515/08.11.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DE VEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPOLITIA LOCALA SECTOR 5Cod fiscal: 17193755, Adresa: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213122881, Fax: +40 213122881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050012, telefon: +40 213122881, fax: +40 213122881, PARTER-REGISTRATURA POLITIEI LOCALE SECTOR 5, PERSOANA DE CONTACT-GABRIELASAMOILA-LAZARESCU - TEL 0736000693
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal050012, ETAJ 2, CAMERA 22.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DE VEHICULE CU UTILIZARE SPECIALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia de autovehicule cu utilizare speciala
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 348, 153 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 6963, 06 lei.Cursul lei/euro comunicat de BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; se poate depune si in numerar la caseria institutiei. Se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi retinuta in conditiile art. 2781 din OUG nr. 34/2006 si va fivalabila 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Se poate utiliza Formularul 2 sau orice alt formular agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care garantia de participarese va constitui prin virament bancar, aceasta operatiune se va face in contulIBAN RO35TREZ7055006XXX004703 deschis la Trezoreria Sector 5;Dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original, LA VEDERE.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul nr. 13) - pentru consultarea legislatiei in domeniul achizitiilor publice poate fi accesat site-ul www.anrmap.ro;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% leidin pretul contractului fara TVA, inainte de inceperea executarii contractului. Perioada de valabilitate este pana la 31.12.2013.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 alin.1 din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferat de catre o banca din Romania, care devine anexa la contract si care se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica ? Formularul 32. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 ? Formular43. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? Formular54. Declaratie privind situatia personala a ofertantului ? Formularul 65. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordin pres.A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. ? Formular 126. Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 14Persoanele cu functii de conducere din cadrul POLITIEI LOCALE SECTOR 5, sunt urmatoarele: 1. Ciubotaru Mihai-Director General; 2. Idu Vita-Director Executiv, Oprescu Mirela ? Consilier Juridic, Samoila-Lazarescu Elena Gabriela ? Inspector de specialitate. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Politiei Locale Sector 5 este realizat de Consiliul Local al Sectorului 5, format din urmatorii membrii: Agheorghiesei Emil, Birlescu Stefan, Barsan Mihai, Bereanu Marius, Burlacu Oleg, Carp Monica Mihaela, Constantin Vili Mihaela, Croitoru Dan Iulian, Cursaru Paul Gabriel, Diculescu Lucia Alexandra, Dinca Mihalache, Giurca Augustin Razvan, Goganau Mita, Heput Radu Constantin, Ionita Alexandru Dragos, Iordanescu Camelia, Jelea Bogdan Ion, Manole Petre Florin, Matei Georgeta, Paduraru Alexandru, Perpelea Andreea, Rosca Alexandru, Schmid Daniel, Stanescu Eugen Victor, Visan Gabriel Roberto, Zavara Catalin Valentin si Petre Marian Leonard ? administrator public.7. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.8. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator ORC ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile din certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Depunerea /prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri-Ofertantul a realizat o cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 348153 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Prezentarea ultimelor trei bilanturi (31 decembrie 2010, 2011, 2012), vizat si inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Bilanturile contabile se vor prezenta in copie lizibila cu specificatia conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani(cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor - iar pentru anul in curs pentru echivalenta se va mentiona cursul leu/euro comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare), continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea de furnizari similar efectuate in baza a cel putin 1(unu) maxim 2 (doua) contracte, furnizari de produse a caror valoare cumulate sa fie de cel putin 348153 Lei fara TVA. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ultimii, Certificate/documente privind experienta similara conform art. 188 alin(1) lit. a din O.U.G. nr.34/2006., Certificate/documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante conform Art. 188 alin(1)lit. d din O.U.G.nr.34/2006., Asigurarea cu personal ? Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificat ISO 9001:2008sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer