Achizitie publica - Achizitie de vopsea, grund si diluant
Detaliu pentru invitatia numarul 162617
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Cod de identificare fiscala: 16054368
Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021.315.01.26
Fax: 021.315.01.26
Denumire invitatie: Achizitie de vopsea, grund si diluant
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 28811400-4 - Vopsele si materiale de acoperire a peretilor (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de vopsea, grund si diluant
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.07.2008 15:02
Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2008 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, Etaj 1, Cam. 19, Sect. 6, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.08.2008 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, Nr. 401A, etaj 4, camera 45, Sector 6, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificateconstatatoareprivindîndeplinireaobligatiilorexigibilede platãa impozitelor si taxelor cãtre stat, la data de 30.06.2008-Certificat emisdeOficiulRegistruluiComertuluide pe lângã Camera de Comert si Industrie Nationalã sau Teritorialã emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere-Certificat de inregistrare fiscala -Bilantul contabil din anul 2006 si 2007-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Cerinta minima este de 425.606 lei (119.974 euro)-Lista principalelor livrari de produse efectuateîn ultimii 3 ani-Experienta similara-Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract cu o valoare minima de 63.841 lei/17.996 euro, al carui obiect a fost furnizarea unor produse similare-Atestat producator saupentru comercianti autorizatie delivrareproduse -Resurse tehnice -
Costul documentatiei este 100 lei inclusiv TVA, se achita in numerar la casieria unitatii in urma unei solicitari scrise.