Achizitie publica - achizitie dezinfectanti
Detaliu pentru invitatia numarul 339865
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339865/22.11.2012
Denumire contract: achizitie dezinfectanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC SFANTA MARIACod fiscal: 4382558, Adresa: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 021.222.05.00;222.37.55, Fax: 021.222.37.55
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +04 212223755, fax: +04 212223755, persoana de contact: Mihalache ioana email : [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, Bucurest
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie dezinfectanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie dezinfectanti pentru spital
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine este de 1% in conformitate cu art art 43 indice 1din OUG34/2006.Valoarea acestetuia fiind pentru fiecare lot in partesi se regaseste in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare conf art 86 din HG 925/2006.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art. 16 din Legea 346/2004 ).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie conf art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea ( datata, semnata, stampilata ). Se completeaza Formularul nr 1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ( datata, semnata, stampilata ). Se completeaza Formularul nr 2.Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf OAP314/2010. Se completeaza Formularul nr 3.4. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69`1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( datata, semnata, stampilata ). Se completeaza Formularul nr 4.Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Manager ? CS I Dr. Narcis Copca ;
- Director Fin-Ctb ? Ec. Octavia Ene;
- Consilier Juridic ? C.J. Adriana Nita;Membrii comisiei de evaluare : - Director Medical ? Dr. Adrian Hanna ? presedinte comisie- Compartiment Achizitii ? Ref.Mihalache Ioana- Compartiment Achizitii ? Ec. Velicu Florina-Compartiment Contabilitate ? Ctb. Pavel ElenaMembrii de rezerva a comisiei de evaluare : - Sef Compartiment RUNOS ? Ref. Daniela Neamtu- Compartiment RUNOS ? Ctb. Marilena Gebaila- Asistent Medical ? Daniela Teodorof.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exogibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezindent ) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Documentele se vor prezenta copie conform cu originalul.? Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat.? Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industie Nationala sau teritoriala, in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei. Pentru persoanele juridice/ fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare, traduse si legalizate.2.Aviz de functionare eliberatde Ministerul Sanatatii Publice (incl.anexa)- in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004, emis de Ministerul Sanatatii.Valabil la data de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Mostre pentru fiecare produs din caietul de sarcini. Mostrele se ambaleaza individual, ambalajul exterior va fi instrictionat cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, pozitia din caietul de sarcini si denumirea produsului cu specificatia : "A nu se deschide pana la data "..", ora "..." . (Este specificat in anuntul de participare pentru deschiderea ofertelor). Mostrele vor fi insotite de un opis care sa contina toate produsele ofertate pastrandu-se ordinea numerotarii din caietul de sarcini. Depunerea mostrelor este obligatorie pentru fiecare produs din caietul de sarcini. Mostrele se prezinta cu titlul gratuit. Certificare SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 08:31