Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie dezinfectanti


Detaliu pentru invitatia numarul 345851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIE
Numar invitatie: 345851/24.04.2013
Denumire contract: achizitie dezinfectanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie dezinfectanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dezinfectant detergent pentru curatenie pentru suprafete, mobilier si aparatura din zonele cu risc si din practica generala bidon x 5 litri 240Dezinfectant - detergentconcentrat pentru curatarea si dezinfectiasuprafetelor si pavimentelor, care sa realizeze dezinfectie de nivel inalt galeata x 5 kg 108Dezinfectanti pe baza de clor, pentru grupuri sanitare, vesela lenjerie kg 288
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 188, 532 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1885.32 lei.Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este1885.32 lei . Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 2 % din valoarea contractului fara TVA. Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 - formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie in procedura sunt urmatoarele: Dr. Horia Lazarescu - Manager, Bujoaica Doinita ? Director Financiar-Contabil, Dr. Delia Cinteza ? Director Medical, Ruse Irina ? Medic Primar Laborator Analize, Porumbita Mihaela ? Sef Birou Achizitii, Camirzan Mihaela ? As Principal Sef Clinica I, Himmer Stefan ? Sef Birou AT, Cretu Mihaela ? Merceolog Birou AT, Kiss Iaroslav ? Medic Primar Clinica I, Postelnicu Cristina Terezia ? As Principal Sef Clinica II, Cozma Talida Zaraza ? Birou Achizitii, Turcanu Costin ? Birou Financiar ContabilitateDeclaratia privind eligibilitatea- formular 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug 34/2006 - formular 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 6Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa reiasa ca oferatntul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca oferatntul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificat de cazier fiscal al operatorului economic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de la sediul operatorului economic ? se solicita pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente - copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - formular 7se vor prezenta mostre pentru fiecare produs din tabel. Acestea vor fi depuse la Biroul Achizitii Publice pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care nu vor aduce mostre pentru toate produsele din tabel vor fi descalificati. Pentru ofertantul castigator se vor pastra mostrele ca etalon. Autoritatea contractanta restituie mostrele ofertantilor necastigatori in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 18:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer