Achizitie publica - Achizitie dezinfectanti pentru suprafete si instrumentar
Detaliu pentru invitatia numarul 335153
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335153/11.09.2012
Denumire contract: Achizitie dezinfectanti pentru suprafete si instrumentar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +04 258820825/133, fax: +04 258833007, persoana de contact: Birou achizitii, aprovizionare, Ene Ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul judetean de Urgenta Alba Iulia, Sala de Conferinte, Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dezinfectanti pentru suprafete si instrumentar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona: lot 1. dezinfectanti pentru suprafete;lot 2. dezinfectanti pentru instrumentar.
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2900 RON pentru lotul 1 si 3690 RON pentru lotul 2, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare (Formular nr. 4)emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in originalsau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Daca exista un tert sustinator acesta va trebui sa prezinte ambele declaratii. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul localNOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. - Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.c)Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager : ec. Cosarca Nicoleta; Director medical : dr. Curca Razvan;Director fin. Contabil : ec. Marza Diana; Medic epidemiolog: dr. Butnariu Simona; Sef birou achizitii ? aprovizionare: Ing. Ene Ovidiu; Consilier juridic : Jr. Pop Cristina;Daca este cazul, acesta declaratie trebuie prezentata atat de tertul sustinator cat si de subcontractant.d)Declaratia de participare la procedura cu oferta independenta Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii.Certificatul se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata pentru ? conformitate cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, constituie conditie de calificare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Informatii privind cifra de afaceri - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 3 - cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferentfiecarui an.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune ofertacomuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada executarii, in ultimii 3 ani, a minim un contract de furnizare, de aceeasi natura si complexitate cu cel care face obiectul prezentului contract. Se va prezenta si documentul constatator final, Pentru verificarea caliatii produselor ofertate si conformitatii cu cerintelecaietului de sarcini, participantii la licitatie vor trimite cate doua flacoane demostre de cel putin 1l dupa caz, pentru produsele ofertate.-Neprezentarea mostrelor duce la descalificarea participantului., Sa prezinte Declaratia de conformitate CE, din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 08:50