Achizitie publica - Achizitie Diverse medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 333143
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333143/03.08.2012
Denumire contract: Achizitie Diverse medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC ORAVITACod fiscal: 3228187, Adresa: STRADA SPITALULUI NR 44, Oravita, Telefon: 0255571645, Fax: 0255571966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, sector 2, , Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Diverse medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente din grupa ?Diverse medicamente ? ? 36 de loturi- detalii in Anexa B
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 852.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art.278^1 din OUG34/2006, conform anexei caietului de sarcini, specificata in loturile publicate in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. In conf.cu legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50%.In acest sens se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categ.IMM. Mod de constituire: 1.instrument de garantare (pot fi avute in vedere intre instrumentele de garantare -politele de asigurari) ? conform Formular atasat la Sectiunea Formulare. 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO33TREZ1875041XXX000088 ?Trezoreria Oravita
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4 -Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Manager- Fara Felician, Director financiar- contabil: Miu Ana..Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titulari: jurist: Milos Dan, Butan Gheorghe, farm.Codreanu Veronica.Persoana care aproba bugetul aferent AC necesar finantarii contractelor este reprezentata de dl.Ursu Dumitru - primar .5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5Toate documentele mentionate mai sus, se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau semnata si stampilata "conform cu orginalul". . Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)4 Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii- documente tip emise de MS, in termen de valabilitate. Actele normative ce impun aceasta cerinta: a).Legea 95/2006 , Titlul XVII -Medicamentul , cu modificarile si completarile ulterioare;b).Ordinul Ministrului Sanatatii Publice 1964/2008 pentru aplicarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman.5.Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare medicament ofertat - documente tip emise de MS, in termen de valabilitate, sau certificat care sa ateste procedura de reinnoire a acesteia - daca este cazul. Actele normative ce impun aceasta cerinta: a).Legea 95/2006 , art 700 , alin 1 si 2 si art. 730 , alin 5 -Titlul XVII Medicamentul ;b).Ordinele MSS nr. 263/2003 si 895/2006, Regulamentul CE nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului European din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar;c).Regulamentul CE 1234/2008 din 24.XI.2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate ptr. medicamentele de uz uman si veterinar , in special art. 17, alin 2.Toate documentele mentionate mai sus, se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau semnata si stampilata "conform cu orginalul".Se solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata , in timp util , inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 10:16