Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie diverse medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 346278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spital PneumoftiziologieConstantin Anastasatu
Numar invitatie: 346278/07.05.2013
Denumire contract: Achizitie diverse medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital PneumoftiziologieConstantin AnastasatuCod fiscal: 2541878, Adresa: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Telefon: +40 0250768282, Fax: +40 0250768045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 0250768282, fax: +40 0250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +40 0250768282, fax: +40 0250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie diverse medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie diverse medicamenteAcidum ascorbicum, Amoxicilinum+acid clavulanic, Amoxicilinum, Ampicilina, Ampicilina Na, Aprovel (Irbesartan)Aprovel (Irbesartan), Aspartat de K+Mg (combina?ii), Aspatofort , Atacand (Candesartan cilexetil), Benzylpenicillinum Kalicum, Bromhexin, Budesonid, Cefuroximum, Corlentor(Ivabradinum), CinarizinaCodeinum, Dulcolax, Diclofenacum, Detralex, Dexketoprofen(Tador), Dicarbocalm, Diclofenac gel, DistonocalmEnalapril , Extraveral, Fluocinolon, Fluconazolum, Furosemid, Haes sterilIndapamidum, Indapamidum, LevofloxacinaLercanidipinum(Leridip), Magne B6, Meprobamat, Multivitamine, Norfloxacinum, Nebivololum, NifedipinumNitroglycerinum(Nitromint) spray, Nistatinum, Pentaerithrityli tetranitras (Nitropector), Pancreatinum(Triferment), Phenobarbital, Piafen(Algifen), Piafen (Algifen), Preductal , PrestariumRamiprilum(tritace), Silimarina, Spironolactona+furosemid, Saprosan, Timentin(Ticarcilinum+acid clavulanic)Tiotropium(spiriva), Teophillinum (Teotard), Venofer, Vitamina A, Vitamina EValoarea estimata fara TVA este cuprinsa in intervalul 46.293, 66 lei si 60.181, 91 lei, unde valoarea estimata minima in suma de 46.296, 66 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata pana la 31 decembrie 2013 (corespunzatoare cantitatilor minime prevazute in caietul de sarcini) si in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar suma maxima estimata de 60.181, 91 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari a cantitatilor minime cu maxim 30%(conform prevederi art.6, alin3, lit a la d, din HG925/2006).Optiuni: Prelung durata contract cf prev art.6, alin.3, lit.a-d din HG925/2006, nivel max de suplim a cant 30%
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 293.66 - 60, 181.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru toate loturile cuantumul este 462, 94 lei, defalcat pe loturi in anexa B la "5) Informatii suplimentare privind loturile" si in centralizatorul din atasamentul ?Formulare?.Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta.Valabilitate garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare cf prev.art.86 din HG 925/2006: prin scrisoare de garantie bancara; numerar, prin depunere la casieria spitalului;prin ordin de plata in cont RO12TREZ6715041XXX007124 TREZORERIA RM.VALCEA, COD FISCAL 2541878;printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.Pentru situatia in care garantia de participare este contituita in alta moneda, echivalenta leu/alta moneda se va determina la data publicarii invitatiei de participare.De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la acest articol la literele a, b si c. Daca ofertantul face dovada ca este IMM garantia se constituie la jumatate din valoarea mentionata la fiecare lot.Se restituie cf prevederi art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire cf.art.90, alin 1, 2 si 3 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1: declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG34/2006(prezentate si de tertul sustinator daca este cazul)-se completeaza formularele nr.2 si 3 ;2: certificatele de sarcini fiscale privind situatia obligatiilor bugetare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata"conform cu originalul" eliberate de DGFP si Primaria pe a carei raza are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;3: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - se completeaza formularul nr.5;4: certificat participare cu oferta independenta- se completeaza formularul nr.4.Persoane cu functie de decizie: dr.C.Vultur-Manager, dr.C-tin Duta -Dir.medical, ec.E.Girleanu-Dir.fin.ctb, ec.D.Ceausescu-Sef serv.ATAP, farm.C.Bazavan-Farmacist sef, cons.jr.D.Pirvulescu. 1: certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca obiectul de activitate este similar obiectului procedurii, informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.Se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata"conform cu originalul" .Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.2.autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform anexa 4 la Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata «conform cu originalul »3. autorizatie de punere pe piata, eliberata Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, conform art.700 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, valabila la data limita de depunere a ofertelor, se prezinta in original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata « conform cu originalul » sau ofertantul va completa formularul nr.10
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil anul 2011, cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate sau dovada ca este in procedura de obtinere a acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer