Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie diverse medicamente pe perioada mai-decembrie 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 326097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dr.Pop Mircea Marghita
Numar invitatie: 326097/09.05.2012
Denumire contract: Achizitie diverse medicamente pe perioada mai-decembrie 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Dr.Pop Mircea MarghitaCod fiscal: 4230517, Adresa: Str Crisan Nr 2 Marghita Jud Bihor, Marghita, Telefon: +40 0259362309, Fax: +40 0259362595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura on line -ofertelese depun in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie diverse medicamente pe perioada mai-decembrie 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Atribuirea contractului de achizitie medicamente pe perioada mai-decembrie 2012Valoarea estimata a achizitiei pana la 30.04.2012 este de de 351799.21 lei . Ofertantii vor depune oferta financiara si vor constitui garantia de participare in concordanta cu aceasta suma .( Valoarea estimata a achizitiei cu eventualele prelungari pana la 30.04.2013 este de 530050.81 lei)
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 050.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Din lipsa de spatiu ( maxim 2000 caractere) nu se poate insera valoarea garantiilor defalcat pe loturi.Valoarea garantiilor pe loturi este defalcat in caietul de sarcini .Valoarea totala a garantiilor este5193 lei (1, 5% din valoarea estimata). Ofertantii vor atasa un tabel cuprinzand lista loturiilor la care au constituit garantie de participare- se va folosi in acest scop tabelul Excel - Caietul de sarcini atasat. Valabilitateagarantiei de participare va fi minim 90 de zile de la termenullimita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
La contractale cu valoare fara TVApeste 20.000 lei se va constitui garantie de buna executiein cuantum de5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Garantia poate fi depusa in contul RO16TREZ0825006XXX001379 deschis la Trezoreria Marghita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie constituita la data semnarii contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: Garantia este constituita pe toata perioada contractului si va fi restituita executantului dupaindeplinirea obligatiilor contractuale.In cazul in care furnizorul nu isi indeplineste obligatiile contractuale partial/total garantia de buna executie va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in limita prejudiciului creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea *DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE 181 DIN OUG34/2006* DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 * Lista cu persoanele cedetin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire este urmatoarea: Bradacs Aliz ? Manager;Dr Chiriiac Marius-Director medical Farm.Szentes Doina ? Farmacist sef; Tatai Iosif? Sef Birou Achizitii;Trusca Valeria-referent;KovacsAttila-referent *Se solicita copie Certificat constatator in Registrul Comertului * Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 * *Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionareaunitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.*Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia depunere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate- conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ?Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catreAgentia Nationala a medicamentului -ofertantul va completa Formularul nr 4.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: procedura on-line - documentatia este atasata prezentei invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer