Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie diverse produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 325545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Orasenesc Lipova
Numar invitatie: 325545/03.05.2012
Denumire contract: achizitie diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc LipovaCod fiscal: 3518806, Adresa: Str. aurel Vanatu nr. 11, Lipova, Telefon: 0257 563214, Fax: 0257 563047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. aurel Vanatu nr. 11, Lipova, Romania, cod postal: 315400, telefon: +40 257563214, fax: +40 257563047, persoana de contact: Elena Musat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul central al Spitalul Orasenesc Lipova str.Aurel Vanatu nr. 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse alimentare, valoarea estimativa a contractului ce urmeaza a fi incheiat este de 171000 ron , in functie de care se va intocmi si oferta .
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare in suma totala de 1710ron, valabilitate 180 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Nedepunerea garantiei de participare atrage descalificarea ofertantului.Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 din HG 925/2006.In orice situatie garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse in conf.cu art.33 alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificatiofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze sau nu completeaza formularul corect si integral.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular 12B.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeaza formularul corect siintegralCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular 12DVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul;
- nu completeaza formularul corect siintegralDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular 12EVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze formularul , - nu completeaza formularul corect siintegralDeclaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilormici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completez si sa ataseze Formularul 3.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaNOTA: Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuiresunt: -Manager: Ec.Rusu Sorin Danut-Director finaciar contabil: Ec. Onete Daniela-Director medical Dr.Fanata Pavel Florin-Sef.comp.achizitii Ec.Musat Elena Certificat constatator emis de ONRC.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa TribunalulTeritorial, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul in conf. cu Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberat cu cel mult 30 zile inaintede data desfasurarii procedurii, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate producerea sau comercializarea bunurilor ofertate in cadrulacestei proceduri. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa transmita lasediul autoritatii contractante , pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii , certificatul constatator in original/copielegalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -------
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ------------ certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer