Achizitie publica - achizitie diverse produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 341620
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341620/09.01.2013
Denumire contract: achizitie diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL GAESTICod fiscal: 24125133, Adresa: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Telefon: +40 245710254, Fax: +40 245710254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245710254, fax: +40 245710254, persoana de contact: GEORGETA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dumbravei, Nr.2, Gaesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: acord cadru furnizare diverse produse alimentare , ian-dec. 2013, cu unul sau mai multi operatori economici si cu incheierea contractelor subsecvente fara reluarea competitiei in SEAP
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 368.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare- 90 zile de la termenul limota de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire- se vor avea in vedere prev. art. 86 alin 1 din HG 925/2006.-lot 1- ulei- 438lei-lot 2- zahar - 292 lei-lot 3- marmelada -328.5 lei-lot 4- margarina -292 lei-lot 5- biscuiti -750.35 lei-lot 6- orez -160.6 lei-lot 7- faina - 73 lei-lot 8- paste fainoase- 200.77 lei.-Lot 9- gris - 10.96lei-lot 10- malai -25.34 lei-lot 11- sare -104.05lei-lot 12- lapte praf -125.56 lei-lot 13- otet-8 lei-lot 14- ceai -31.11 lei-lot 15- foi de dafin -12 lei-lot 16- piper boabe- 19.2lei-lot 17- sare lamaie- 4.68 lei-lot 18- amelioratori- 91.25 lei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent. Modul de constituire: conform art.90 al.(1) din H.G.nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Se va constitui ininte de sau la incheierea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul, in conformitate cu prevederile art. 91 din HG 925/2006, de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indepliniri contractului, in limitele prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu prevederile art.92, al.(1) din HG 925/2006. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.1 ;
-Declaratie privind neincadrarea operatorilor economici participant in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.2;
-Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 3;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular 4Persoane cu functie de decizie: director Gheorghe Anghel, sef serviciu economico-administrativ Georgeta Ion, sef birou logistica Maria Florea, consilier juridic Bogdan Bauer, responsabil achizitii Luminita Mihalache, responsabil viza CFP Catalina Serban, responsabil sector alimente Camelia Dumitrescu.-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau esalonarea acestora, in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, duratasocietatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul". Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale-Din care sa rezulte date privind denumirea firmei, adresa, telefon, fax, adresa e-mail (daca este cazul), certificat de inmatriculare, obiect de activitate, sucursale si cifra de afaceri, Bilantul contabil-Ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare pe ultimii 3 ani cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, cantitati, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: sediul autoritatii contractante- Str. Dumbravei nr. 2, Gaesti sau din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 08:40