Achizitie publica - achizitie diverse produse alimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 342793
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342793/18.02.2013
Denumire contract: achizitie diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie NucetCod fiscal: 5105385, Adresa: Str. Pescarusului, nr. 5, , Nucet, Telefon: 0259.339400, Fax: 0259.339400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ONLINE IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie diverse produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie diverse produse alimentare. Valoarea estimata a contractului ce face obiectul acestei proceduri este valoarea minima (valoare estimata pana la 31 decembrie 2013) specificata la punctul II.2.1.in fisa de date si anume 80974.80 ron (aceasta fiind si valoarea estimata a contractului - valoarea in functie de care se v-a evalua oferteleOptiuni: prelungire conform art.6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 974.8 - 117, 574.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este specificat pe loturi in anexa de la caietul de sarcini . Pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit b din HG 925/2006).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art. 86 din HG 925/2006.Contul pentru depunerea garantiei de participare este: RO72TREZ0785006XXX003044 deschis la Trezoreria Beius
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006( Formular nr. 2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 (Formular nr.1)Se vor prezenta: Pentru persoane juridice romane: 3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011) , 4. Certificat de atestare fiscala - (datorii la bugetul consolidat general )care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(ord. 509/2011).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010. Formular nr. 56. Declaratie pe proprie raspndere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 ( evitarea conflictului de interese )din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.( Formular nr 6) Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ec.Bota Liana - Manager, Ec. Petruse Suciu Cristina - Director Fin. Contabil. Persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire. Ing. Aron Aurel, Ec. Varzan Adriana, Ec. Dobra Carmen. Cerinta obligatorie: -Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990; Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare.Documentele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stamplila ofertantului si mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 11:13