Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Diverse produse alimentare, oua si lapte praf


Detaliu pentru invitatia numarul 282076
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI
Cod de identificare fiscala: 17095927
Adresa: SOSEAUA NATIONALA VASLUI-IASI Nr.1, Vaslui
Telefon: 0235/31538
Fax: 0235/315346
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie Diverse produse alimentare, oua si lapte praf
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare diverse produse alimentare, oua, lapte praf conform caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.03.2011 10:18
Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vaslui, Str. Soseaua Nationala Vaslui-Iasi, nr. 1 , Vaslui, Secretariat, et. 1 .
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2011 16:10
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Vaslui, Str. Soseaua Nationala Vaslui-Iasi, nr. 1 , Vaslui.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 520, 202 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare este: Lot. 1 - 2000 leiLot. 2 - 500 leiLot.3 - 500 leiDeclaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor precum si a contributiilor pentru fondul de somaj, pentru asigurarile sociale de stat si asigurarile sociale de sanatate.Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (certificat emis de Oficiul Registrului Comertului).Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.Informatii generale conform formularului.Declaratie de conformitate sau certificat de garantie eliberat de producator.Autorizare pentru livrarea produselor de la producator pentru distribuitori.
Seap
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer