Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie diverse produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 327579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 327579/23.05.2012
Denumire contract: Achizitie diverse produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie diverse produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui acord-cadru de furnizare diverse produse lactate (Branza topita cu smantana, Iaurt minim 2% grasime, Lapte praf integral, Smantana minim 20% grasime, Telemea fara sare - in vid, Unt cu62%-65%grasime, Cascaval fara sare ? in vid, Branza proaspata de vaca semigrasa, Lapte praf pt copii 1, Lapte praf pt copii 2, Lapte praf pt copii 3) pe o perioada de 12 luni.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: Lot 1. Branza topita cu smantana = 270.00, Lot 2. Iaurt minim 2% grasime = 648.00, Lot 3. Lapte praf integral = 360.00, Lot 4. Smantana minim 20% grasime = 768.00, Lot 5. Telemea fara sare - in vid = 1056.00, Lot6. Unt (pach 200g) cu62%-65%grasime = 480.00, Lot 7. Cascaval fara sare ? in vid = 1428.00, Lot 8. Branza proaspata de vaca semigrasa = 924.00, Lot 9. Lapte praf pt copii 1 = 21.60, Lot 10.Lapte praf pt copii 2 = 30.00, Lot 11. Lapte praf pt copii 3 = 25.20. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul IBAN RO59 TREZ 4065 006X XX01 5631 deschis la Trezoreria Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, cu perioada de valabilitate de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de furnizare si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.(1)De regula, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2)In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. (3)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi. Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006) ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006-conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 ? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire;5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? conform formular F7 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor).Pentru conformitate, in etapa de evaluare a ofertelor, comisia de evaluareva solicita documentul in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 ;2. Informatii generale - Formular 5 din documentatia de atribuire cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat.*Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante.3. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor -Formular 6 din documentatia de atribuire;*In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM-urilor.*Capacitatea economica si financiara a ofer
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (in cazul in care operatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani), continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular F8, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor, care sa confirme livrarea produselor.2. Raport de incercare / buletin de analiza, pentru fiecare lot, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante (specificate in caietele de sarcini).3. Mostre se vor depune la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele vor fi ambalate conform prevederilor din caietul de sarcinisi vor fi insotite de certificat de conformitate/declaratie de conformitate eliberate de producator sau alt organism/laborator acreditat 1. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente ;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer