Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie documente de biblioteca - carte


Detaliu pentru invitatia numarul 322786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Biblioteca Judeteana "Panait Istrati" Braila
Numar invitatie: 322786/28.03.2012
Denumire contract: Achizitie documente de biblioteca - carte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca Judeteana "Panait Istrati" BrailaCod fiscal: 4205769, Adresa: Calea Calarasilor nr. 54, Braila, Telefon: 0239619590, Fax: 0239619590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de recreere si cultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie documente de biblioteca - carte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de documente de biblioteca - carte
II.1.6) CPV: 22110000-4 - Carti tiparite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 2.000 lei. Nu se accepta constituirea garantiei in alta moneda decat lei. Valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Constituire cf art. 86 din HG 925/2006, prin: a. Ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO75TREZ1515006XXX007485, deschis la Trez. Mun. Braila;b. Scrisoare de garantie bancara;c. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari;d. Prin fila CEC.In conditiile prevazute de art. 2781 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata ( 1.613 lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular F1)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular F2)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - in original /copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele - in original /copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) (Formular F4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 (Formularul F3)Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director ? Neagu Dragos, contabil-sef ? Dinu Mihaita, cons. jur. -Bunea Elena, membri comisie evaluare ? Ciuraru Corina, Chiriac Angela, Braileanu Claudiu, Rodina Gheorghe.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura.Toate documentele vor fi incarcate in SEAP (www.e-licitatie.ro) in format electronic (.jpg sau .pdf). a) Pentru persoane juridice/fiice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b)Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 300.000 lei fara TVA.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer