Achizitie publica - ACHIZITIE DOTARE IN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 340735
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340735/07.12.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DOTARE IN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNGESTICod fiscal: 2573900, Adresa: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Telefon: +40 250830502, Fax: +40 250830502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LUNGESTI , SAT LUNGESTI, JUD. VALCEA, Lungesti, Romania, cod postal: 247325, telefon: +40 250830502, fax: +40 250830502, persoana de contact: MIRON IOANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DOTARE IN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DOTARE IN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE LA SCOALA CU CLASELE I-IV LUNGESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1.700 lei.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO44TREZ67250006XXX000088 deschis la Trezoreria Dragasani cod fiscal 2573900 insotit de confirmarea bancii emitente.c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate, 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autorit. contract. va retine , conform art. 278ยน, alin. (1) litera a) din OUG 34/2006 suma de 894 lei.- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta stabilita castigatoare se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.- Garantia de participare constituita de ceilalti ofertantii se returneaza dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei trebuie: in original depusa in plic separat atasat ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit. contract., respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autorit. Contract., sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. In cazul in care ofertantii depun garantia intr-o alta moneda, cursul valutar la care se face paritatea este 1 euro = 4.5314 lei curs stabilit in data de 22.11.2012.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 di OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea oferantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.3.Dovada platilor catre bugetul consolidat de stat, precum si catre bugetul de taxe si impozite locale. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritorialede pe raza careia operatorul economic isi are sediul social. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat, eliberat de organul de administrare fiscalaa unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic isi are sediul social.Documentele se vor prezenta in original sau in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit si vor trebui sa ateste ca firma ofertanta nu are inregistrate datorii in luna anterioara celei in care este se depun ofertele/candidaturile.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea la art.69^1din OUG 34/2006 pentru operatorul principal la procedura si pentru tertii sustinatori ? in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia de mai sus, inclusiv eventuali subcontractanti.Nota. Persoanele cu functii de conducere din cadrul AUTORITATII Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: COSTEA TIBERIU - primar, PATRU ION-viceprimar, SOARE IULIA- contabil sef, MARICA IOANA- secretar, DUMITRASCU IONUT CATALIN, LAUTARU DOREL, IORDACHESCU IOAN, COJOCARU MIHAI, PAPA MARIA, CARCADIA GHEORGHE, CHESNOIU GHEORGHE, PARALUTA MARIN, CHESNOIU ION, MARICA SILVESTRU, PETROSEL SILVIA, DUMITRASCU ION ? consilieri6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in original semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic.Documentele edificatoare se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit al operatorului economic, in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata in limba romana. AC cere, primului clasat, certificatul constatator in original sau in copiue legalizata. 1. Certificat constatator , informatiilecuprinse in aceste certificate sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte urmatoarele: - obiectul de activitate al ofertantului- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare, sau ca operatorul economic se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" conform Ordinului 509/2011 al ANRMAP.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile lkegale din tara in care operatorul economic este rezident, din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului;
- nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca operatorul economic se afla in incapacitate de plata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri, in domeniul aferent contractului cf. art. 185/OUG 34/2006, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim valoarea estimata a achizitiei cu respectarea prevederilor art. 9 din HG 925/2006.Ofertantii vor prezenta situatiile financiare anuale(bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe ultimii trei ani inregistrate si vizate de autoritatile competente si/sau alte documente emise de autoritati legale competente, in copie cu mentiunea "conform cu originalul" certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit al operatorului economic.in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, conform art. 188, alin(1), lit a) din OUG 34/2006., Experienta similara pentru contractul de achizitie publica, Ofertantul trebuie sa prezinte minim un contract care, din punct de vedere fizic sau valoric, sa reprezinte volumul fizic sau valoric al viitorului contract, prin care sa demonstreze ca a livrat mobilierul didactic.documentele /contractul sau informatiile relevantedin contracte/procese verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare. Documentele vor contine date cu privire la: 1. beneficiarul contractului, 2. tipul bunurilor livrate, 3. perioada in care s-a realizat contractul, 4. valoarea contractului.Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie cu mentiunea "conform cu originalul" certificata prin stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit al operatorului economic. Managementul calitatii certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 10:47