Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari - Proiect: ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural precum si crearea, modernizarea infrastructurilor conexe ?Casei Ventura? din municipiul Botosani in vederea amenajarii muzeului etnografic al judetului Botosani?


Detaliu pentru invitatia numarul 329765
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 329765/19.06.2012
Denumire contract: Achizitie dotari - Proiect: ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural precum si crearea, modernizarea infrastructurilor conexe ?Casei Ventura? din municipiul Botosani in vederea amenajarii muzeului etnografic al judetului Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4141, fax: +40 231515020, persoana de contact: Antonela Patrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, camera 420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari - Proiect: ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural precum si crearea, modernizarea infrastructurilor conexe ?Casei Ventura? din municipiul Botosani in vederea amenajarii muzeului etnografic al judetului Botosani?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de dotari si echipamente tehnologice necesare pentru finalizarea lucrarilor de executie a obiectivului si echiparea ?Casei Ventura?, conform Tabelelor nr. 1 si 2 cu caracteristicile tehnice si Caietelor de sarcini, ce fac parte integranta din Documentatia de Atribuire
II.1.6) CPV: 31625000-3 - Alarme antiefractie si antiincendiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 232, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este de: LOT nr. 1 -3.085, 00 lei, LOT nr. 2 ? 1.555, 00 lei. Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, depus la casieria Autoritatii Contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955. In acest caz ordinul de plata va avea confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor.In caz contrar, oferta va fi respinsa la deschidere.In conf. cu art. 278 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, va fi de: LOT nr. 1 ? 1.542, 00 lei, LOT nr. 2 ? 777, 00 lei. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art. 88, din H.G 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau numerar la casieria autoritatii contractante sau OP in contul RO90TREZ1165006XXX000267 deschis la Trezoreria municipiului Botosani, cod fiscal 3372955, in original. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 1A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completare formular nr. 2A (documentul va fi prezentat si de ter?ul sus?inator cu referire doar la punctele a, c^1 si d).3.Se vor prezenta certificate conform art.182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilita?ii in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertan?ii nereziden?i se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular nr.17A.5.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Personal care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Tabuleac-presedinte, Antonela Patrascu?director executiv, Camelia Cojocaru?sef serviciu, Monica Curcan?sef serviciu, Corina Prodan-consilier, Apetrei Alexandrina?Manager proiect, consilierii judeteni: Achitei Vasile Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexa Liviu, Andries Vasile, Anusca Roxana-Florentina, Axinte Mihai, Batir, Vasile, Burlacu Laurentiu, Carligianu Timotei, Clim Mihai, Codreanu Dumitru, Cretu Georgeta, Darie Mihai, Diaconu Ion, Epuras GheorgheHoleiciuc Mircea, Ignat Florin, Jatarasu Mihai, Lungu Tiberiu Catalin, Macovei Ada Alexandrina, Manolache Constantin, Martiniuc Liviu, Mirauta Eugen, Nechita Petru, Nitura Eugen Florin, Paraschiv Maria, Rusu Pavel, Strujan Ioan, Teslaru Violeta, Stefan Narcis.Se va completa Formular 16A(declarat6ia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul nr. 9A. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la punctele 1, 2, 3, 5 si 6. 1. Persoana juridica inregistrata pentru activitati comerciale: Activitatea ofertantului nu este suspendata, iar persoanele semnatare sunt reprezentan?i legali ai ofertantului-Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor sau echivalent, din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).-Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, inso?ite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apar?ine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).2. In conformitate cu: -prevederile L. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si L. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, -Decizia nr. 1424/C3/1617/18.05.2012, transmisa de CNSC cu adresa nr. 7989/1617/C3/21.05.2012 si inregistrata la Consiliul Judetean Botosani cu nr. 6136/23.05.2012, prin care autoritatea contractanta are obligatia de a completa Cap. III.2.1.b) ? Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale cu cerinta prezentarii licentei emise de IGP(pozitia 18), respectiv atestat emis de IGSU (pozitia 17), persoana juridica, persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala, intreprinderea familiala va face dovada ca este autorizata sa desfasoare activitatile si serviciile prevazute prin L. 333/2003 si L. 307/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens va prezenta, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata, Certificatele, Licentele si Atestatele emise de Inspectoratul General al Politiei si Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, valabile la data deschiderii ofertelor, pentru urmatoarele pozitii, cu toate elementele componente si accesorii, din Lotul nr. 1: - Pozitia 17 ? Instalatie evacuare in caz de incendiu: Licenta emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane si- Pozitia 18 ? Sistem antiefractie: Atestat emis de Inspectoratul General pentru Situatii de UrgentaIn cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatele si atestatele respective in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informa?ii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani.NOTA: Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv. Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind indeplinirea contractului de achizitie publica prin una din formele, daca este cazul: -asociere/subcontractare-sustinere tehnica conform cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- colaborare/prestari servicii etc. nu este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP, site www.e-licitatie.ro, aferent invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer