Achizitie publica - Achizitie dotari de specialitate ? echipamente, aparate medicale si de intretinere, panouri publicitare, mobilier, stingatoare incendiu si pubele, aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii
Detaliu pentru invitatia numarul 343041
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343041/21.02.2013
Denumire contract: Achizitie dotaride specialitate ? echipamente, aparate medicale si de intretinere, panouri publicitare, mobilier, stingatoare incendiu si pubele, aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale, dotarea acesteia cu echipamente specifice inclusiv echipamente de informare si COMUNICARE: Centru comunitar pentru persoane de varsta a 3-a?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)Cod fiscal: 4350491, Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Telefon: 0237641908, Fax: 0237641912
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: VARTOLOMEI IULIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: STROIA GHEORGHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotaride specialitate ? echipamente, aparate medicale si de intretinere, panouri publicitare, mobilier, stingatoare incendiu si pubele, aferente proiectului ?Reabilitare si modernizare cladire existenta in vederea reutilizarii pentru servicii sociale, dotarea acesteia cu echipamente specifice inclusiv echipamente de informare si COMUNICARE: Centru comunitar pentru persoane de varsta a 3-a?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dotaride specialitate ? echipamente, aparate medicale si de intretinere, panouri publicitare, mobilier, stingatoare incendiu si pubele
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : LOT 1 ? 321, 90 lei, lotul 2 - 275, 10 lei. Perioada de valabilitatestabilita conf prev art. 85 din HG nr. 925/2006, este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor Modul de constituire: conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau in numerar la Casieria Primariei mun. Adjud, Str. Stadionului, nr. 2Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a oferteiPentru intreprinderile mici si mijlocii , garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, completata conform formularului nr. 2 C , prezentata in original.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere.Cursul de referinta lei/ euro va fi cel comunicat de BNR din data de 25.02.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conf Ordinului 314/2010- Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art 69^1-form nr. 2 APersoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, INCLUSIV PERSOANELE CARE APROBA BUGETUL AFERENT AUTORITATII CONTRACTE, NECESAR FINANTARII CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA(consilierii locali): Armencea Constantin, Sibisan Andra Genoveva, Petrea Dorel, Goian Cornelia Daniela, Puscasu Mihaela Elisabeta, Ungureanu Ciprian, Bejan Andreea Liliana, Stirbat Gabriela, Ruxandu Cezar Nicolae, Vartolomei Iuliana, Stroia Gheorghe, Gutunoi Nicolaeta, Bogea Tuta Veronica, Mereuta Violeta, Duda Novac Mirela, Grama Andreea, Stoian Laurentiu si Consilieri locali: Badiu Adrian, Catana Ion, Calaretu Neculai, Cristea Leonardo Claudiu, Diaconu Gelu, Ivan Gheorghe, Munteanu George, Stan Lascar, Stanciu Dinu Danut, Birla Carmen, Dobre Laurentiu, Dulgheru Andrei, Rogoz Stan, Cristea Ciprian, Ianovici Constantin, RautaAdrian, Saradici Stefania - in conf cu decalaratiacf art. 33_1 alin. 4 din OUG 34/2006, atasata prezentei.- Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - in original, la vedere, Form nr. 2 C- Inf. privind asocierea -Acord de asociere form nr. 3In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III 2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei , din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute la punctele III.2.1) in prezenta Fisa de date a achizitiei .Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Inf privind subcontractantii- Form nr. 12 G si Anexa, precum si Acordul de subcontractanre(form nr. 9)- Prezentarea Form nr. 12 A Decl privind eligibilitatea in neincadrarea in dis art 180- Form nr. 12 B-Decl privind neincadrarea in prevederile art 181- Form nr. 12 C- Decl privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), care vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -Certificat constatator eliberat de ONRC; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Datele din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul nr. 5 si anexa- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 14:24