Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie DOTARI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion ? UNITATEA MILITARA 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?


Detaliu pentru invitatia numarul 354280
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0908 IASI
Numar invitatie: 354280/30.09.2013
Denumire contract: Achizitie DOTARI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion ? UNITATEA MILITARA 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0908 IASICod fiscal: 4701533, Adresa: B-DUL POITIERS NR.18-22, IASI, Iasi, Telefon: +40 0232410425, Fax: +40 0232410547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL POITIERS NR.18-22, IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700671, telefon: +40 0232410425, fax: +40 0232410547, persoana de contact: UM 0908 IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UM 0908 IASI, Bdul Poitiers nr. 18 - 22, Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie DOTARI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion ? UNITATEA MILITARA 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie DOTARI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion ? UNITATEA MILITARA 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 015 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 10160.30 lei. Defalcarea pe loturi conform anexei B.Ptr.a beneficia de reducerea cu 50%, se va face dovada incadrarii in categoria I.M.M.-urilor conform Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Pentru garan?ia de participare constituita in alta moneda decat in lei, echivalen?a lei/alta valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO23TREZ 4065005XXX000421 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: U.M. 0908 Iasi, cod fiscal 4701533; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 . Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara T.V.A.Forma de constituire a garantiei de buna executie: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul RO23TREZ 4065005XXX000421deschis la Trezoreria mun. Iasi.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizandobligatiile care nu au fost respectate (conform art. 91 din H.G. nr. 925/2006).Garantia de buna executie se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei (conform art. 92, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularulnr. 4.Precizari: a) Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cuformularul nr. 5.Precizari: a) Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3. Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaCerinta obligatorie: prezentaredeclaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"completata in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? formularul nr. 6.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)Cerinta obligatorie: prezentare Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1completata in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2006 - formularulnr. 7.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: TULICA MIRCEA ? seful unitatii;Membrii comisiei de evaluare: GOSPODARU GABRIEL, MUSTERET VASILE, GURITA VALERICA, GHELBERE TIBERIUS, SANDU ADRIAN, LIVADARU ALINA, MACOVEI VALENTIN, SANDU DUMITRU, LUDU ADRIAN, FILICHE LIVIU5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Se vor prezenta: * Persoane juridice/fizice romane1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, din care sa rezulte ca obiect de activitate furnizarea de produse de natura celor solicitate prin prezenta procedura (codul CAEN), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, daca documentul prevede acest lucru.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul in cauza.2 In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.3.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare sau alte documente echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.* Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica (autorizatie de functionare/autorizatie de punere pe piata/de comercializare/alte documente echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat) sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (anii 2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii. Existenta unui sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer