Achizitie publica - ACHIZITIE DOTARI CENTRU CULTURAL SI CENTRU ZI INGRIJIRE PERSOANE VARSTNICE ALBAC, PROIECT INTEGRAT MASURA 322
Detaliu pentru invitatia numarul 329476
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329476/13.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI CENTRU CULTURAL SI CENTRU ZI INGRIJIRE PERSOANE VARSTNICE ALBAC, PROIECT INTEGRAT MASURA 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Albac (Consiliul local al Comunei Albac)Cod fiscal: 4562362, Adresa: Str.Closca Nr 9, Albac, Telefon: 0742042326, Fax: 0258777549
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Closca Nr 9, Albac, Romania, cod postal: 517005, telefon: +40 0742042326, fax: +40 0258777549, persoana de contact: Petru Tiberiu Todea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Albac, Str.Closca Nr 9, Albac, Romania, cod postal: 517005, telefon: +40 0742042326, fax: +40 0258777549,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI CENTRU CULTURAL SI CENTRU ZI INGRIJIRE PERSOANE VARSTNICE ALBAC, PROIECT INTEGRAT MASURA 322
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DOTARI CENTRUL PENTRU PROMOVAREA SI CONSERVAREACULTURII TRADITIONALE SI A ARTEI MANUFACTURIERE TRADITIONALE SI CENTRUL DE ZI PENTRU INGRIJIRE PERSOANE VARSTNICE DIN COMUNA ALBAC JUDETUL ALBA, ACTIUNI ALE PROEICTULUI INTEGRAT ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE, SOCIALE SI CULTURALE IN COMUNA ALBAC, JUD.ALBA
II.1.6) CPV: 39522530-1 - Corturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 384, 910 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 7694 lei: lot 1 mobilier- 355, lot 2 aparatura it-636, lot3 foto video-324, lot 4 servicii de promovare-493, lot 5instrumente muzicale si sonorizare-662, lot 6 scena-1613, lot 7 cazarmament-384, lot 8 materiale pentru activitati recreative-139, lot 9 costume populare-1222, lot 10 aparate pentru recuperare medicala , gimnastica si masaj-1213, lot 11 lumini-653Valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelorForma de constituireInstrum. de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, OP in contul RO64TREZ0065002XXX000868, TREZORERIA CAMPENI, cu conditia confirm. acestuia decatre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;depunerea numerarului la sediul Autorit Cont. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta, 2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr., 3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata, 4.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181 completare Formular nr. 7Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire, sunt: Todea Petru Tiberiu ? primar, membrii comisiei de evaluare: Mircea Morar, Scrob Eugenia, Todea Cristina Maria, Todea Barbu, Costisor Adrian, PFA Birla Marin Consilieri locali: Costea Marcel- Ciprian, Costea Nicolae, Olar Ioan, Paven Domin, Pasca Lucian, Plesa Ioan- Horea, Popa Ioan, Scrob Gheorghe, Virciu Lenus, Todea Barbu, Todea Liliana, Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespundaobiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridicsuspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a furnizabunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului(montare, punere in functiune, service post-vanzare) si a cadrelor deconducere a ofertantului, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Fotografii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TERMEN LIVRARE
40
Descriere: T. 1.1 pentru o durata mai mica sau egala cu 1 luna se acorda Ptehnic 1.1. = 100 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 10:29