Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie dotari centru de informare turistica?,


Detaliu pentru invitatia numarul 336312
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Iacobeni (Primaria comunei Iacobeni)
Numar invitatie: 336312/27.09.2012
Denumire contract: ?Achizitie dotari centru de informare turistica?,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iacobeni (Primaria comunei Iacobeni)Cod fiscal: 4441158, Adresa: Jud Suceava loc Iacobeni str Ionascani nr 1, Iacobeni, Telefon: +40 0745838081, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jud Suceava loc. Iacobeni str. Ionascani nr. 1, Iacobeni, Romania, cod postal: 727315, telefon: +40 23002770128, fax: +40 23002770128, persoana de contact: Bogdan Sturzu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a primariei comunei Iacobeni, judetul suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie dotari centru de informare turistica?,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de dotari pentru Centrul de informare turistica
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 321 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a)Garantie de participareGarantia de participare este in suma de: LOT 1 = 838, 80 lei , LOT 2 = 2.044, 48 lei , LOT 3 = 1.677, 20 lei , LOT 4 = 381, 28 lei , LOT 5 = 204, 66 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta(conform Formular 2)sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult trei zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul /ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care autoritatea contractanta se afla in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conform prevederilor art.2781 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si prezentaFormularul 32)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006 -Se va completa si prezentaFormularul 43)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si prezentaFormularul 84)Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Se vor prezenta : - Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local .- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat.Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa si prezenta Formularul 66) Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.-Se va completa si prezenta Formularul 77) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Arbore, dupa cum urmeaza: 1.d-na Fador Angelica ? primarul comunei2.d-l Neculai Chera - viceprimarul comunei3.d-l Bogdan Sturzu ? inspector la Primaria comunei Iacobeni4.d-naRodica Coca ? secretarul comunei5.d-na Liliana Hatnean - responsabil urbnism6. d-na Marilena-Eugenia Iacoban- inspector7.d-na Mitrodora Ani - consilier8. d-nul Alexandru Maxim - consilier9. d-nul Stefan Fanica Aursulesei ? consilier10.d-nul Marius Valter Ventel ? consilier11.d-nul Toader Coca ? consilier12.d-nul Ciprian Stoleru ? consilier13.d-nul Viorel Anchidin ? consilier14.d-nul Taran Liviu Cristian ? consilier15.d-nul Marian Bogdan ? consilier16.d-nul Vasile Cezar Groza ? consilierFormularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant, terti sustinatori. a).Persoane juridice romaneCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaa) Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; documentul poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul si va fi datat la emitent cu cel mult 30 de zile anterior datei prevazute pentru depunerea ofertelor.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte si constituie conditie de calificare.b). Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului.b) Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana.Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani fiscali.-Se va prezenta in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.In cazul operatorilor economici din afara tarii se vor prezenta documente echivalente in functie de legislatia din tara in care operatorul economic este inregistrat., Declaratie privind cifra de afaceri globala-Fisa de informatii generale- Formularul 9-care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) sa fie: minim 83.880 lei pentru Lot 1, 204.448 lei pentru Lot 2 , 167.720 lei pentru Lot 3, 38.128 lei pentru Lot 4 si 20.446 lei pentru Lot 5.Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EUROeste ? Cursul mediu BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor bunuri livrate in ultimii 3ani- Se va completa si prezenta Formularul11, Informatii privind experienta similara-Se va completa si prezenta Formularul 10. Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie avand ca obiect livrarea de produse similare ca natura si complexitate cu cele ofertate a caror valoare sa fie cel putin egalacu valoarea actualei achizitii, in functie de fiecare lot in parte.(Lot 1:41.940 lei;Lot 2:102.224 lei; Lot 3:83.860 lei; Lot 4:19.064 lei; Lot 5:10.233 lei;)Documentul/contractul/procesul verbal de receptie se va prezenta in copieconform cu originalul si trebuie sa contina minim paginile care contin informatii cu privire la contractanti, obiectul de activitate si valoarea., Resurse umane-Se vor completa si prezenta: Formularul 12 cu numarul mediu anual de personal angajat si Formularul 13 privind asigurarea personalului desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Informatii privind subcontractantiiSe va completa si prezentaFormularul20Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer