Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene


Detaliu pentru invitatia numarul 337948
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria municipiului Suceava
Numar invitatie: 337948/22.10.2012
Denumire contract: Achizitie dotari Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria municipiului SuceavaCod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: 0230-212696, interior 167, Fax: 0230-520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230212696, fax: +40 230520593, persoana de contact: Cristian Grusca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr.5A, Suceava,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari Centru pentru sustinerea traditiilor bucovinene
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de echipamente necesare functionarii optime a Centrului pentru sustinerea traditiilor bucovinene -Suceava
II.1.6) CPV: 32320000-2 - Echipament audiovizual si de televiziune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 3442 lei. Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006- Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei la caseria autoritatii. - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de1721 leidin garantia de participare, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006; In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3) - prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de cele doua plicuri: original si copie. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. - garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG 925/2006. - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui in conditiile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1, astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Ion Lungu ? primar- Ovidiu Doroftei ? viceprimar- Gavril Varvara ? viceprimar;
- Ioan Ciutac ? secretar municipiu.- Elisabeta Vaideanu, director executiv- Carmen Cordus, sef Serviciu Contabilitate- Mihaela Siriteanu, viza control financiar preventiv propriu- Mirela Sofian, viza control financiar preventiv propriuMembrii comisiei de evaluare: - Dan Dura, Sef Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Edmond Manolache, consilier Serviciu Prelucrare Automata a Datelor- Camelia Damian, sef Serviciu Patrimoniu- Mihaela Olariu, consilier Serviciul contencios administrativ- Vasile Moscal, sef Serviciu Administrativ- Gabriela Lazar, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Cristian Grusca, consilier Compartimentul achizitii publiceMembri de rezerva: -Narciza Nenec, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de DezvoltareMihail Jitariuc, director Directia PatrimoniuMihaela Gramada, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de DezvoltareGabriela Potorac, sef Serviciu Prelucrare automata a datelorAna Vasiliu, consilier Serviciul Contencios administrativDoru Constantin, consilier Serviciu Investitii-Chiru Luminita, consilier Compartimentul achizitii publice.In conformitate cu HCL 116/21.06.2012 coroborat cu HCL nr. 121/12.07.2012 si HCL nr. 122/12.07.2012 consilierii din componenta Consiliului local al municipiului Suceava sunt : ARAMESCU ADRIAN, BARBA NICULAI, BRADATAN TIBERIUS MARIUS, CIOBANU ? TIMOFI ADRIAN, CIRLAN LIVIU, CRETU SILVIU ? CRISTINEL, DONTU OVIDIU ? LIVIU, DOROFTEI OVIDIU, GIRIGAN EUGEN, GROSAR ALEXANDRU - CORNEL , HARSOVSCHI LUCIAN, MOCANU VASILE, MONACU VASILE, ONOFREI ? RAILEANU GHEORGHE, PADURARU ANDREI ? GEORGE, ROIBU MARCEL ? DAN, RUSU PAUL, SEREDENCIUC VIOREL, SFECLA GENILONI, TATARANU COSTEL, UNGURIAN DANIEL, VIRVARA GAVRIL, VORNICU CORNELIU2). Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul, privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.3). Certificat de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.4). Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinte: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data de depunereaofertei. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data de depunereaofertei, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, in termen de valabilitate, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Completare Formularul 2 ? se va prezenta in original, cu mentionarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. In cazul persoanelor juridice/fizice straine, la calculul cifrei de afaceri globale anuale se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro = 4, 2373 RON; 2010:1 Euro = 4, 2099 RON; 2011:1Euro = 4, 2379 RON. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro in RON, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Completare Formularul 12 D? se va prezenta in original, Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze ? se va completa daca este cazul Formularul 12 G si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer