Achizitie publica - Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectului REABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
Detaliu pentru invitatia numarul 334584
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334584/30.08.2012
Denumire contract: Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectuluiREABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: GEANINA PERPELEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII GENERALE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectuluiREABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dotari de specialitate in cadrul proiectuluiREABILITAREA SI REAMENAJAREA CARTIERULUI ?ORASUL NOU? DIN LOCALITATEA BALS, JUDETUL OLT?
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 6044 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de primire ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original,
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925 / 2006 (1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(3) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Cuantumul Garantiei de Buna Executie: 5 % din valoarea acceptata a contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitate-Anexa-Declaratie privind neincadrarea in art .181 din OUG 34/2006--Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local-prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de organele competente, in original sau copii lizibile certificate pe propria raspundere cu mentiunea conform cu originalul si stampila operatorului economic.-Certificatele fiscale privind plata datoriilor la bugetul local si bugetul de stat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie privind neincadrarea in art .69 din OUG 34/2006-Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Teodosescu Madalin-Ady-Primar , Cirtog Lisellote -Contabil sefConsilieri locali: 1. Anghel Marian Viorel2. Anuta Octavian Damian3. Costache Ionel4. Cotarcea Ionut5. Curelea Bogdan Alin6. Dragan Gheorghe7. Iordache Marin8. Matei Gerard Tudorica9. Militaru Eugen Dumitru10. Pendiuc Petre-Silviu11. Radu George12. Smarandache Cornelia13. Smarandache Dan14. Stana Daniela15. Statie George16. Tanasie Florin Silviu17. Tucan Dumitru18. Turcitu Marin19. Vilceloiu Teodor Gabriel Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertuluiin copie conform cu originalul;inainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original sau copie legalizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilant contabil ?bilantul contabil pe ultimii trei ani vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul de catre ofertant-In formatii generale despre ofertant- informatii privind cifra de afaceri-cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 604.400 lei.-se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Experientasimilara-se va prezenta experienta similara in ultimii 3 ani-se va prezenta lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica prin prezentarea a minim un contract maxim trei contracte de furnizare produsesimilare din ultimii 3 aniIn vederea indeplinirii experientei similare, ofertantul va prezenta urmatoarele informatii si documente: Pentru fiecare contract mentionat in formular se vor atasa documente suport: certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu art.188 alin.1 lit.a din OUG 34/2006 care pot dovedi experienta similarcomandari . Prezentarea certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:32